اولین تریلر کمدی اکشن Murder Mystery با بازی جنیفر انیستون منتشر شد

27 April 2019 - 11:00

آدام سندلر (Adam Sandler) و جنیفر انیستون (Jennifer Aniston) نقش زوجی را بازی می‌کنند که در طول تعطیلات‌شان در کشتی تفریحی درگیر نقشه قتل در اولین تریلر Murder Mystery می‌شوند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

آهنگ Look What You Made Me Do تیلور سوییفت ساندتراک این تریلر تقریبا ۳ دقیقه‌ای کمدی اکشن است که لوک ایوانز (Luke Evans)، جما آرترتون (Gemma Arterton)، لویز جراردو مندز (Luis Gerardo Mendez) و ترنس استامپ (Terence Stamp) بازیگران آن هستند.

این تریلر که دیروز منتشر شده، نیک اسپیتز (با بازی سندلر) و همسرش، آدری (با بازی انیستون) را نشان می‌دهد که راهی سفر اروپایی طولانی‌شان هستند. آدری در طول پرواز، با مسافر جذابی به نام چارلز (با بازی ایوانز) آشنا می‌شود، که این زوج را به قایق تفریحی‌ گران‌اش دعوت می‌کند.

درحالیکه این زوج از سفر خود در قایق تفریحی این میلیاردر لذت می‌برند، صاحب قایق کشته می‌شود و این دو اولین مظنونین قتل می‌شوند.

تعطیلات تابستانی تبدیل به مبارزه و جنگ برای زنده ماندن می‌شود و نیک و آدری نه تنها از مظنون بودنشان بلکه از دست کسی که می‌خواهد جاسوسی‌شان را بکند و به قتل برساندشان، فرار می‌کنند.

این زوج از دریا به خشکی می‌رسند و از دست کارآگاه پلیس سیبیل‌دار، گلوله، چمدان‌ها، مردهای ماسک‌دار و اخباری که آن‌ها را مجرم اعلام کرده، فرار می‌کنند.

اسپیتز برای نجات جانشان، تصمیم می‌گیرد بجنگد. در لحظات آخر تریلر، این دو را می‌بینیم که با لباس‌های مُد تابستانه‌شان سوار فِراری می‌شوند و فرار می‌کنند.

نیک که درست کنار آدری در فراری نشسته، می‌گوید: می‌دانستی خیلی خوشگلی؟

آدری درحالیکه کلاچ رو می‌گیره، می‌گوید: دوستت دارم، حرفت خیلی خوب بود.

کایل نیوچک (Kyle Newacheck) این فیلم را با فیلم‌نامه‌ای از جیمز واندربیلت (James Vanderbilt) کارگردانی می‌کند که ۱۴ ژوئن (۲۴ خرداد) از نتفلیکس پخش می‌شود.

منبع: هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.