تصویر جدیدی از The Conjuring 3 منتشر شد

27 April 2019 - 11:30

مایکل چاوز (Michael Chaves) کارگردان The Conjuring 3 که سُکان‌دار فیلم The Curse of La LIorona، در حال ساخت سری سوم این فرنچایز ترسناک است و تصویری از این دنباله ترسناک جدید در وب‌سایت خود منتشر کرده است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

با اینکه این تصویر چیز زیادی از داستان را نشان نمی‌دهد، با نقل قولی از اد وارن همراه است که می‌گوید: نیروهای شیطانی، قوی و سهمگین هستند. این نیروها همیشگی هستند و وجود دارند. این داستان افسانه‌ای واقعی است. شیطان هست. خدا هست. و برای ما، مردم، سرنوشت‌مان به این بستگی دارد کدام را انتخاب می‌کنیم.

قبلا اعلام شده بود این فیلم درباره بیل رمزی ملقب به The Southend Werewolf است. بعد از چند وقت از وقوع رویدادهای عجیب مانند حملات وحشیانه، لحظات خاص ابرقدرت و گزارشات تبدیل شدن به وروولف و حمله به مردم، بیل رمزی، اد و لورین وارن واقعی را در سال ۱۹۸۰ می‌بیند که او را قانع می‌کنند به جن‌گیری بپردازد چون معتقد بودند او توسط شیطان تسخیر شده است. به دنبال جن‌گیری به همراه رابرت مک‌کنا، رمزی در اوایل سال ۹۰ گزارش داد که هیچ اتفاقی نیفتاده است.

جیمز وان (James Wan) کارگردان سری اول و دوم The Conjuring، سری سوم را تولید می‌کند. این فیلم‌ساز به چاوز برای کارگردانی سری سوم اعتماد کرده است.

سری سوم The Conjuring در تاریخ ۱۱ سپتامبر ۲۰۲۰ (۲۰ شهریور ۹۹) اکران می‌شود.

منبع: Coming Soon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.