پوسترهای جدید شخصیت‌های Dark Phoenix منتشر شدند

29 April 2019 - 23:30

کمپانی فاکس قرن ۲۰ امروز ۱۰ پوستر جدید از شخصیت‌های فیلم Dark Phoenix را منتشر کرد که نشان می‌دهند هر قهرمان یک نیمه تاریک دارد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

در این فیلم، مردان ایکس با دشمن قدرتمند و قوی که یکی از خودشان است، جین گری، مواجه می‌شوند. در طول ماموریت نجات در فضا، جین وقتی با نیروی مرموز کهکشانی برخورد می‌کند، کشته می‌شود. وقتی به خانه برمی‌گردد، این نیرو نه تنها او را قدرتمندتر می‌کند بلکه باعث می‌شود نا پایدارتر شود. او درحالیکه با این اتفاق درونی دست و پنجه نرم می‌کند، نیرویش را به شیوه‌ای آزاد می‌سازد که نه برایش قابل درک است و نه آن را دارد. با غیر قابل کنترل شدن جین، او شروع به از هم باز کردن چیزی می‌کند که مردان ایکس را کنار هم نگه داشته است.

حالا با از هم جدا شدن این خانواده، آن‌ها به دنبال راهی برای متحد شدن هستند که نه تنها روح جین را نجات دهد بلکه سیاره‌مان را از دست موجودات خارجی که می‌خواهند با این نیرو خود را مقاوم سازند و بر کهکشان حکمفرمایی کنند، نجات دهند.

فیلم Dark Phoenix بازیگران زیادی به فیلم جدید خود اضافه کرده: جنیفر لارنس (Jennifer Lawrence)، نیکولاس هالت (Nicholas Hoult)، الکساندرا شیپ (Alexandra Shipp)، تای شریدان (Tye Sheridan)، کادی اسمیت-مک‌فی (Kodi Smit-McPhee)، سوفی ترنر (Sophie Turner) و ایوان پیترز (Evan Peters).

سایمون کینبرگ (Simon Kinberg) این فیلم را نوشته و کارگردانی می‌کند. او به همراه لورن شولر دانر (Lauren Shuler Donner) و هاچ پاکر (Hutch Parker) این فیلم را می‌سازد.

این فیلم ۷ ژوئن (۱۷ خرداد) اکران می‌شود.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.