پیوستن بازیگر Ant-Man به فیلم The Suicide Squad ساخته‌ی جیمز گان

30 April 2019 - 12:30

دیوید دستمالچیان (David Dastmalchian) بازیگر فیلم Ant-Man «مرد مورچه‌ای» محصول مارول وارد دنیای سینمایی دی‌سی (DC) خواهد شد. دستمالچیان قرار است در فیلم موردانتظار The Suicide Squad «جوخه انتحار» ساخته‌ی جیمز گان (James Gunn) نقش شرور کامیک‌بوکی به نام پولکا-دات من را بازی کند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این بازیگر در این فیلم به مارگو رابی (Margot Robbie) در نقش هارلی کویین، جی کورتنی (Jai Courtney) در نقش کاپیتان بومرنگ، ادریس البا (Idris Elba) در نقشی نامشخص و وایولا دیویس (Viola Davis) در نقش آماندا والر می‌پیوندد.

گان سازنده‌ی سری فیلم‌های Guardians of the Galaxy «نگهبانان کهکشان» نویسندگی و کارگردانی The Suicide Squad را برعهده دارد. فیلم قبلی با نام Suicide Squad سال ۲۰۱۶ توسط دیوید آیر (David Ayer) ساخته شده بود، اما این فیلم جدید به جای اینکه دنباله‌ی آن باشد، این فرنچایز را ریبوت خواهد کرد.

هنوز جزئیاتی از داستان فیلم مشخص نیست، اما شخصیت‌های جدید فیلم شامل شرورانی مثل رت‌کچر (کنترل کننده‌ی موش‌ها)، پیس‌میکر (آن‌قدر عاشق صلح است که حاضر است به خاطرش آدم بکشد)، کینگ شارک (یک کوسه‌ی انسانی) و پولکا-دات من خواهند بود.

فیلم The Suicide Squad پروژه‌ی مهمی برای دوران حرفه‌ای دستمالچیان خواهد بود. این بازیگر تاکنون در فیلم‌های بلک‌باستر زیادی در نقش‌های مکمل حضور داشته، اما به نظر می‌آید این‌بار قرار است نقش مهم‌تری در جریان فیلم داشته باشد. او بیشتر برای بازی در نقش کرت مجرم سابق در فیلم‌های Ant-Man شناخته می‌شود و همچنین حضور تقریبا ثابتی در آثار دنی ویلنوو (Denis Villeneuve) داشته و در فیلم‌های Prisoners «زندانیان» و Blade Runner 2049 «بلید رانر ۲۰۴۹» ساخته‌ی او بازی کرده است. او همچنین قرار است در فیلم Dune «تل‌ماسه» از ویلنوو نقش پیتر دی وریس را بازی کند.

دستمالچیان همچنین در سریال Reprisal «انتقام» محصول هولو نقش جانسون، عضو قدیمی گروه خلافکاری فینیکس را بازی خواهد کرد. او به زودی در فیلم All Creatures Here Below در کنار کارن گیلان (Karen Gillan) دیده خواهد شد.

دستمالچیان قبلا در دنیای سینمایی دی‌سی حضور داشته است. او اولین نقش سینمایی خودش را در فیلم The Dark Knight «شوالیه تاریکی» ساخته‌ی کریستوفر نولان (Christopher Nolan) بازی کرد، جایی که از هیث لجر (Heath Ledger) یاد گرفت چطور از یک اسلحه استفاده کند و صحنه‌ای به یاد ماندنی هم با بتمن با بازی کریستین بیل (Christian Bale) داشت. او در سریال The Flash «فلش» هم نقش شرور آبراکادابرا را بازی کرد و همچنین در سریال Gotham «گاتهام» حضور داشته است.

فیلم The Suicide Squad در تاریخ ۵ اوت ۲۰۲‍۱ (۱۴ مرداد ۱۴۰۰) اکران خواهد شد.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.