توسعه‌ی دنیای تلویزیونی سونی براساس شخصیت‌های مارولی توسط فیل لرد و کریس میلر

30 April 2019 - 13:00

فیل لرد (Phil Lord) و کریس میلر (Chris Miller) طی قراردادی ۵ ساله دنیای تلویزیونی سونی (Sony) را براساس شخصیت‌های مارولی توسعه خواهند داد. لرد و میلر قبلا با بخش تلویزیونی کمپانی فاکس قرن بیستم قرارداد داشتند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

لرد و میلر قبلا با استودیوی سونی در پروژه‌هایی مثل Cloudy With a Chance of Meatballs «ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی»، سری فیلم‌های Jump Street «جامپ استریت» و انیمیشن محبوب و موفق Spider-Man: Into the Spider-Verse «مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی» همکاری داشته‌اند. این قرارداد جدید به لرد و میلر اجازه می‌دهد پروژه‌های درام و کمدی را برای بخش تلویزیونی و استریم سونی تولید کنند. این دو همچنین قرار است نظارت بر پروژه‌های دیگر نویسندگان را برعهده داشته باشند.

لرد و میلر در بیانیه‌ای اعلام کردند:

ما از تمامی افراد در بخش تلویزیونی سونی سپاسگزاریم که ما را برای گسترش دنیای تلویزیونی خودشان انتخاب کردند. ما در کنار هم پروژه‌های باکیفیت و کاملی خواهیم ساخت که در همه‌جا برای مخاطبان در دسترس باشند.

دنیای سونی براساس شخصیت‌های مارول شامل مرد عنکبوتی و دشمنانش یعنی ونوم (Venom)، موربیوس (Morbius)، بلک کت (Black Cat)، سیلور سیبل (Silver Sable) و شخصیت‌های انیمیشن Into the Spider-Verse هستند. پروژه‌های تلویزیونی براساس این شخصیت‌ها با همکاری ایمی پاسکال (Amy Pascal) رئیس سابق استودیوی سونی تولید خواهند شد.

منبع:‌ Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.