پیوستن نیکولاس هولت به آنجلینا جولی در فیلم مهیج Those Who Wish Me Dead

30 April 2019 - 14:00

نیکولاس هولت (Nicholas Hoult) و بازیگر تازه‌کار فین لیتل (Finn Little) ‌در فیلم مهیج Those Who Wish Me Dead «آن‌هایی که می‌خواهند من بمیرم» به آنجلینا جولی (Angelina Jolie) پیوستند. تیلور شریدان (Taylor Sheridan) نویسنده و کارگردان فیلم Wind River «رودخانه ویند» و نویسنده‌ی سری Sicario «سیکاریو» نویسندگی و کارگردانی این فیلم را برعهده دارد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این فیلم مهیج براساس رمان پرفروشی به همین نام نوشته‌ی مایکل کوریتا (Michael Koryta)، داستان یک آتش‌نشان (با بازی جولی) را دنبال می‌کند که یک پسربچه‌ی ۱۰ساله که شاهد یک قتل بوده را از دست دو قاتل بی‌رحم نجات می‌دهد. حالا آن‌ها باید برای زنده ماندن تلاش کنند، آن هم در حالی که بین آن دو قاتل و آتش سوزان جنگل گیر افتاده‌اند. شریدان که فیلمنامه‌ی Hell or High Water «اگر از آسمان سنگ ببارد» را نوشته، نویسندگی این داستان اقتباسی را براساس رمان برعهده دارد.

علاوه بر جولی، هولت و لیتل،‌ بازیگران دیگری از جمله تایلر پری (Tyler Perry) و جان برنثال (Jon Bernthal) هم در این فیلم حضور دارند. لیتل یکی از چهار بازیگر نوجوانی بود که در مقابل جولی تست بازیگری داد و جولی و شریدان کاملا از او رضایت داشتند.

آخرین فیلم اکرانی هولت The Favourite «سوگلی» بود. او به زودی در فیلم درام بیوگرافی Tolkien «تالکین» درباره‌ی جی.آر.آر تالکین نویسنده‌ی رمان‌های The Lord of the Rings «ارباب حلقه‌ها» و فیلم ابرقهرمانی X-Men: Dark Phoenix «مردان ایکس: ققنوس سیاه» دیده خواهد شد.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.