فصل دوم Twilight Zone از جوردن پیل برای فصل دوم تمدید شد

30 April 2019 - 21:16

طبق گزارشی که هالیوود ریپورتر تایید کرده است، به دنبال انتشار پنج قسمت از فصل اول سریال تلویزیونی Twilight Zone از جوردن پیل (Jordan Peele) در CBS، این سریال برای فصل دوم تمدید شده است. در مرحله‌ی انتشار اول قرار دارد. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

جولی مک‌نامارا (Julie McNamara) مدیر اجرایی و محتوای اصلی شبکه CBS گفته است:

بازسازی جوردن پیل و سایمون کینبرگ (Simon Kinberg) از سریال The Twilight Zone، یک شروع شگفت انگیز در CBS All Access بوده است، و توجه بینندگان زیادی را در نخستین روز، برای تعیین تاریخ اصلی انتشار سریال به خود جذب کرده است. جوردن پیل و سایمون کینبرگ، تیم فوق‌العاده خلاق و سازنده سریال، وظیفه‌ی معرفی کردن میراث‌های اجتماعی را به مخاطبان امروزی دارند، و آن‌ها در گفتن این داستان‌ها بسیار مهارت دارند، و ما منتظر آن هستیم که با انتشار فصل دوم سریال، طرفداران بیشتری را برای فیلم، شاهد باشیم.

برنده جایزه‌ی اسکار یعنی جوردن پیل یک تیم بازیگری برای این مجموعه‌ی علمی تخیلی که شامل خود پیل بازیگر فیلم Get Out به عنوان میزبان، سث روگن (Seth Rogen) بازیگر Invincible، گرگ کینر (Greg Kinnear) بازیگر Brigsby Bear، کمیل نانجیانی (Kumail Nanjiani) بازیگر The Big Sick، جان چو ( John Cho) بازیگر Searching، ایک بازینهولتز (Ike Barinholtz) بازیگر Blockers، تایسا فارمیگا (Taissa Farmiga) بازیگر The Nun، جنیفر گودوین (Ginnifer Goodwin) بازیگر Once Upon a Time، لوک کربی ( Luke Kirby) بازیگر Glass، سانا لاثان (Sanaa Lathan) بازیگر Family Guy،آدام اسکات (Adam Scott) بازیگر Ghosted، ریا سیهورن (Rhea Seehorn) بازیگر Better Call Saul، الیسون تولمن (Alison Tolman) بازیگر Fargo می‌شوند، تدارک دیده است.

Twilight Zone اصلی که توسط راد سرلینگ (Rod Serling) ساخته شده بود، مخاطبان را به بعد دیگری می‌برد. به بعدی نه تنها بصری، بلکه معنوی. این یک سفر به سرزمین تصورات بود و ۵ سال از CBS در سالهای ۱۹۵۹ تا ۱۹۶۴ پخش می‌شد. این سریال که به نوعی بر سریال‌های علمی تخیلی حکم پدر را دارد، آرزوهای انسانی و غرور و تعصبات را به تصویر می‌کشید.

سریال جدید Twilight Zone توسط CBS Television Studios با همکاری Monkeypaw Productions از پیل و Genre Films از سیمون کینبرگ تهیه می‌گردد. جوردن پیل و مارکو رامیرز (Marco Ramirez) تهیه کنندگان اجرایی سریال هستند و این کار را به همراه وین روزنفیلد (Win Rosenfeld) و ادری چون (Audrey Chon) انجام خواهند داد. فصل اول سریال هم اکنون در شبکه CBS در حال پخش است و قسمت‌های جدید هر پنج شنبه منتشر می‌گردند.

منبع: کامینگ سون

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.