همکاری سایمون پگ و نیک فراست برای ساخت اقتباس تلویزیونی Rivers of London

30 April 2019 - 15:30

سایمون پگ (Simon Pegg) و نیک فراست (Nick Frost) برای ساخت اقتباس تلویزیونی براساس رمان پرفروش Rivers of London «رودخانه‌های لندن» با یکدیگر همکاری خواهند کرد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این رمان نوشته‌ی بن آرونوویچ (Ben Aaronovitch) داستان افسر پلیسی به نام پیتر گرنت را روایت می‌کند که پس از رویارویی با یک روح و تبدیل به شاگرد جادوگر، در شعبه‌ی کوچکی از پلیس شهری استخدام می‌شود، جایی که باید جرم‌های ماوراطبیعی شامل تسخیر شدن مردم توسط موجودی ناشناخته و تبدیل آن‌ها به قاتلانی بی‌رحم را حل کند.

پگ در این‌باره گفته است:

بسیاری از رمان‌هایی که در فیلم یا سریال مورد اقتباس قرار می‌گیرند به خوبی کتاب‌ها نیستند، چون در فیلم یا سریال بخش‌های زیادی از داستان نادیده گرفته می‌شود. اما با فضایی که تلویزیون در اختیار ما قرار داده، می‌توانیم این داستان‌ها را با جزئیات هرچه بیشتر روایت کنیم.

آرونوویچ قبل از رمان‌نویسی برای نویسندگی سریال Doctor Who «دکتر هو» در دهه هشتاد میلادی شناخته می‌شد. او به دلیل اصرار استودیوها برای تغییر دادن داستان رمان‌هایش برای اقتباس آن‌ها در فیلم یا سریال، با اقتباس از روی آثارش مخالف بوده تا اینکه پگ و فراست با او به توافق رسیدند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.