تاریخ تولید احتمالی سری سوم نگهبانان کهکشان مشخص شد

1 May 2019 - 09:00

جیمز گان (James Gunn) نویسنده و کارگردان آماده‌ی تولید دنباله جدید برادران وارنر و دنیای گسترده دی‌سی، The Suicide Squad، می‌شود درحالیکه گزارشات جدید حاکی از بازگشت او به دنیای مارول با سری سوم نگهبانان کهکشان است که طبق گفته سایت خبری هالیوود ریپورتر، تولیدش از سال آینده آغاز می‌گردد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

گان که نویسنده و کارگردان دو سری اول این سه‌گانه بوده، برای کارگردانی سری سوم نیز باز می‌گردد هرچند پیش‌تر بخاطر توییت‌های اهانت‌آمیز و جنجالی‌اش، دیزنی با این کارگردان ۵۲ ساله قطع همکاری کرد و تولید این سری به تعویق افتاد تا استودیو فیلم‌ساز درجه یکی برای جایگزین کردن او پیدا کند. بعد از ماه‌ها حمایت طرفداران و کل بازیگران فیلم از او و بحث‌های پشت صحنه میان دیزنی و گان، سرانجام او برای کارگردانی و نویسندگی سری سوم مجددا بکار گرفته شد. دیزنی به گان این اجازه را داده تا تولید فیلم جوخه انتحار برادران وارنر را به اتمام برساند.

فیلم‌برداری اصلی جوخه انتحار از ماه سپتامبر در آتلانتا، جورجیا آغاز گردیده تا فیلم ۶ اوت ۲۰۲۱ اکران شود.

اولین سری نگهبانان کهکشان موفقیت بزرگی برای فاز دوم دنیای سینمایی مارول بود و توانست تقریبا ۷۷۵ میلیون دلار بفروشد و ستایش منتقدین را بخاطر شوخ‌طبعی، داستان احساسی و کارگردانی گان علاوه بر ساندتراک فیلم برانگیخت. سری دوم نیز سه سال بعد به موفقیت برابری دست یافت و توانست ۸۰۰ میلیون دلار فروش خالص داشته باشد و مورد توجه منتقدین قرار گیرد و مخاطبین به تحسین بازی‌ها، کارگردانی، ساندتراک و داستان پرداختند.

این تیم فضانورد اخیرا در Avengers: Endgame دیده شدند. هرچند تاریخ اکران این فیلم اعلام نشده اما حدس زده می‌شود سری سوم نگهبانان کهکشان سال ۲۰۲۲ اکران گردد.

منبع: کامینگ‌سون

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.