پوستر جدید Child’s Play انیمیشن Toy Story 4 را نشانه رفته است!

1 May 2019 - 09:59

آبری پلازا (Aubrey Plaza) بازیگر Ingrid Goes West و برایان تایری هنری (Brian Tyree Henry) بازیگر Atlanta تحت کارگردانی لارس کلوبرگ (Lars Klevberg) کارگردان Polaroid، در Child’s Play بازی خواهند کرد. تایلر بورتون اسمیت (Tyler Burton Smith) فیلمنامه را بر اساس فیلم سال ۱۹۸۸ نوشته است. در این ریبوت، پلازا نقش مادری را بازی می‌کند که به پسرش اندی با بازی گبریل بیتمن (Gabriel Bateman) بازیگر Lights Out، برای هدیه تولدش عروسکی می‌دهد ولی از ماهیت شوم آن خبر ندارد. ورژن جدید عروسک قاتل، برای یک قاتل سریالی نیست، بلکه یک عروسک معروف است که کد آن هک شده است و هیچ محدودیتی برای خشونت نمی‌شناسد.

دیگر بازیگران فیلم شامل بیترایس کیتسوس (Beatrice Kitsos) بازیگر The Exorcist و تای کنسیگیلو (Ty Consiglio) بازیگر Wonder می‌شوند که نقش‌های فالین (Falyn) و پاگ (Pugg) را به ترتیب بازی خواهند کرد. این دو دوستان اندی در فیلم جدید هستند که هم اکنون در ونکوور فیلم برداری می‌شود. کارلیس بورک (Carlease Burke) بازیگرJumanji: Welcome to the Jungle هم در فیلم می‌درخشد. مارک همیل (Mark Hamill) بازیگر Star Wars هم در نقش صداپیشه‌ی چاکی در فیلم حضور دارد. در زیر پوستر منتشر شده از آن را ملاحظه کنید:

این فیلم، یک انحراف کامل از مجموعه فیلم اصلی Child’s Play است که توسط دان مانسینی (Don Mancini) ساخته شده بود و برد دوریف (Brad Dourif) را بعنوان یک قاتل سریالی معرفی کرد که جادوی خود را درون عروسک‌ مخفی می‌کرد که تبدیل به چاکی دوست داشتنی می‌شود. اگرچه دان مانسینیو تهیه کننده دیوید کریشنر اکنون بر روی ساختن فیلم‎‌های بیشتری از Child’s Play کار می‌کنند که به طور مثال می‌توان به سریال‌های تلویزیونی از آن اشاره کرد.

Child’s Play در ۲۱ ماه ژوئن به روی پرده‌ی سینماها می‌رود.

منبع: کامینگ سون

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.