پیوستن ماودی آپاتو به پیت دیویدسون در کمدی محصول کمپانی یونیورسال

1 May 2019 - 15:30

در کمدی جدید کمپانی یونیورسال (Universal)، با یک موضوع واقعا خانوادگی، علاوه بر پیت دیویدسون (Pete Davidson)، ماودی آپاتو (Maude Apatow)- بازیگر فیلم The Assassination Nation (ملت‌ ترور)- نیز در نقش خواهر کوچک‌تر دیویدسون، حضور خواهد داشت. در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

این پروژه را پدر ماودی آپاتو، یعنی جود آپاتو (Judd Apatow) بر اساس فیلم‌نامه‌ای به قلم خودش، دیویدسون، و دیو سایروس (Dave Sirus)، کارگردانی می‌کند.

این پروژه بدون نام که فیلم‌برداری اش تابستان امسال در شهر نیویورک کلید خواهد خورد، به عنوان یک کمدی تمام و کمال توصیف شده است که داستانش در منطقه Staten Island پیش می‌رود. در حالی‌که جزئیات داستان فیلم هنوز مشخص نیست، اما به نظر می‌رسد که المان هایی از زندگی دیویدسون در داستان به کار رفته است.

بازیگران دیگر این پروژه عبارت‌اند از: ماریسا تومی (Marisa Tomei) در نقش مادر دیویدسون، بیل بور (Bill Burr)، و بل پاولی (Bel Powley).

تاریخ اکران این کمدی نیز ۱۹ ژوئن ۲۰۲۰ خواهد بود.

جود آپاتو و کمپانی فیلم‌سازی اش: Apatow Productions، به همراه بری مندل (Barry Mendel) تهیه‌کنندگان این پروژه خواهند بود. و اریک بایرز (Erik Baiers) هم ناظر بر پروژه خواهد بود.

تا پایان تابستان شاهد نقش‌آفرینی دیگری از ماودی آپاتو در مقابل زندایا (Zendaya) و استورم رید (Storm Reid) در سریال درام Euphoria (شادی) از شبکه HBO نیز خواهیم بود.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.