امضای اولین قرارداد کاری رجینا کینگ با شبکه نتفلیکس

2 May 2019 - 12:00

برنده جایزه اسکار: رجینا کینگ (Regina King) با شبکه نتفلیکس یک قرارداد چند ساله بست. این بازیگر، کارگردان، و تهیه کننده از این پس با همکاری خواهرش به عنوان سرپرست تولید از طریق کمپانی فیلم‌سازی شان: Royal Ties Production به تهیه و تولید فیلم و سریال برای شبکه نتفلیکس خواهد پرداخت. در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

تد ساراندوس (Ted Sarandos) از عوامل شبکه نتفلیکس عنوان کرد:

رجینا کینگ از استعدادی چندوجهی هم در مقابل دوربین و هم در پشت دوربین برخوردار است. او با آن خلاقیت بی‌نهایت و سلیقه بی عیب و نقصش در این سال ها در پروژه های بسیاری پیشتاز بوده است. و ما بسیار خرسندیم که می‌توانیم از او و استعداد های چشمگیرش در شبکه مان استفاده کنیم.

کینگ نیز در ادامه افزود:

من نیز بسیار خوشحالم که به خانواده نتفلیکس ملحق می‌شوم. آنها در اوج پیشرفت کاری شان هستند و من نیز به عنوان یک هنرپیشه بسیار هیجان زده هستم که در این فضای شگفت‌انگیزی که آن‌ها برای قصه پردازان فراهم کرده‌اند می‌توانم فعالیت داشته باشم.

رجینا کینگ که از نگاه مجله Time Magazine به عنوان تاثیرگذارترین فرد در سال ۲۰۱۹ معرفی شده است، مکرراً مورد تایید و تمجید واقع شده است و تاکنون به موفقیت های کاری بسیاری نائل گردیده است. وی اخیراً برای ایفای نقش شارون ریورز در فیلم سینمایی  If Beale Street Could Talk (اگر بیل استریت می‌توانست حرف بزند) موفق به دریافت جایزه اسکار و برای ایفای نقش لاترایس باتلر در Seven Seconds (هفت ثانیه) نیز موفق به دریافت جایزه امی گردید. او علاوه بر بازیگری، در پشت صحنه نیز فعالیت‌هایی داشته است از قبیل کارگردانی قسمت‌هایی از سریال های This Is Us (این ما هستیم)، The Good Doctor (دکتر خوب)، فصل سوم و نهایی Insecure (ناامن) و غیره. در آینده نیز شاهد نقش آفرینی اش در سریال جدید Watchmen (واچمن) نیز خواهیم بود.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.