رون هووارد در حال ساخت دنباله‌ی Willow برای دیزنی پلاس است

2 May 2019 - 12:36

طی سه دهه گذشته، رون هووارد (Ron Howard) به همراه جورج لوکاس (George Lucas) توانستند فیلم فانتزی Willow را بسازند. در سال ۱۹۸۷، لوکاس Willow را تهیه کرد و هووارد این فیلم را کارگردانی کرد؛ که در این فیلم وارویک دیویس (Warwick Davis) نقش یک شعبده باز را بازی می‌کرد. در حالی که این فیلم در باکس آفیس خوب عمل نکرد، اما Willow تبدیل به یک فیلم فرهنگی شد و اکنون می‌توان گفت نهایتا یک دنباله برای آن ساخته می‌شود. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

طی گزارشی از وبسایت خبری ورایتی،هووارد در یک پادکست بعنوان مهمان حضور داشته است و آنجا اعلام کرد که دنباله‌ای از Willow به طور جدی در دیزنی پلاس در حال پیگیری است. علاوه بر این هووارد خاطر نشان کرد که او و نویسنده‌ی Solo یعنی جاناتان کسدن (Jonathan Kasdan) به همراهی هم قرار است تا بر روی این پروژه کار کنند. او همچنین گفت که دیویس قرار است تا نقشش را بعنوان ویلو ادامه دهد. وی اشاره کرد:

وارویک بسیار جذاب است و بازیگر بسیار خوبی است و من بسیار امیدوارم که شانس این را داشته باشیم که او را دوباره در نقش ویلو ببینیم.

اگرچه Willow هرگز یک دنباله‌ی سینمایی به خود ندید، اما لوکاس و کریس کلارمونت (Chris Claremont) نویسنده‌ی سابق X-Men، یک سه گانه از رمان‌هایی که در آن دنیا اتفاق افتاد را ساختند. در سال ۱۹۹۵ سه گانه‌ی Chronicles of the Shadow War آغاز شد. در آن داستان، تمرکز از ویلو به روی الورا دانان (Elora Danan)، دختر جوانی که وقتی نوزاد بود ویلو از او محافظت می‌کرد، رفت.

احتمالا هر دنباله از Willow، اتفاقات کتاب Shadow War را از سر نمی‌گیرد. دیزنی و Lucasfilm در اصل در حال ساختن و توسعه دادن دنیای Star Wars «جنگ ستارگان» هستند و سه گانه‌ی جدید را نیز، همزمان می‌سازند. اگر دیزنی پلاس پیشرفت کند،این دنباله برای Willow، احتمالا به همان سرنوشت منتهی خواهد شد.

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.