تولید قسمت آخر سریال The Big Bang Theoryپایان یافته است

2 May 2019 - 23:59

بر اساس گزارشی که Entertainment Weekly به انتشار آن پرداخته است، تولید قسمت نهایی سریال The Big Bang Theory بعد از گذشت ۲۷۹ قسمت پایان یافته است. قسمت آخر آن، که شانزدهم مه از شبکه‌ی CBS پخش خواهد شد، یک قسمت دو بخشی است، در واقع نصف آن در یک صحنه، و نصف دیگر آن در استودیو و با حضور مخاطبان پخش خواهد شد. برای آگاهی از جزئیات خبر در دادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

این سریال در سال ۲۰۰۷ در سراسر جهان پخش شد، و بعد از ۱۲ قسمت موفق به نامزد شدن در ۵۲ جایزه‌ی Emmy شد، که برنده‌ی ۱۰ جایزه از آن نیز شد، و همچنین نامزد ۷ جایزه‌ی Golden Globe نیز گشت.

به‌علاوه بسیاری از قسمت‌های این سریال بیشتر روی علم و تکنولوژی تمرکز دارد. سریال The Big Bang Theory توسط یک انجمن بزرگ علمی حمایت می‌شود، از جمله داشتن گونه‌های ویژه‌ی زنبور عسل ‌به‌نام Euglossa bazinga، داشتن گونه‌ی Bazinga Rieki عروس دریایی و همچنین داشتن یک میمون در باغ وحش Columbus به‌نام دکتر شلدون کوپر (Dr. Sheldon Cooper) که نامی افتخاری برای این نمایشگاه است.

این سریال برای اولین بار در سال ۲۰۱۵ موفق به دریافت بورسیه‌ از دانشگاه UCLA شده است. در سریال The Big Bang Theory این بورسیه یا کمک هزینه‌ی تحصیلی، اعطایی به دانشجویان مقطع لیسانس نیازمند است، که در حال تحصیل در زمینه‌ی علوم، فناوری، مهندسی و ریاضیات مشغول مطالعه هستند.

در سریال The Big Bang Theory، چاک لور (Chuck Lorre) نویسنده‌ی سریال Two and a Half Men، وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی اجرایی سریال را در کنار بیل پرودی (Bill Prady)، استیون مولارو (Steven Molaro) و استیو هالند (Steve Holland) بر عهده دارد. از ستارگان این سریال هم می‌توان به جانی گالکی (Johnny Galecki)، جیم پرسون (Jim Parsons)، کیلی کوکو (Kaley Cuoco)، سایمون هلبرگ (Simon Helberg)، کونال نییار (Kunal Nayyar) و ملیسا لاچ (Melissa Rauch) اشاره کرد.

قسمت نهایی سریال The Big Bang Theory در تاریخ شانزدهم مه، از شبکه‌ی CBS پخش خواهد شد.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.