بازگشت گابریل لونا برای بازی در سریال مارولی Ghost Rider محصول هولو

2 May 2019 - 16:30

در سریال لایواکشن جدید سرویس استریم هولو براساس ضدقهرمان شیطانی موتورسوار یعنی Ghost Rider «روح‌سوار» دوباره شاهد حضور گابریل لونا (Gabriel Luna) در نقش اصلی رابی ریس خواهیم بود. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

لونا قبلا در فصل چهارم سریال مارولی Agents of SHIELD «ماموران شیلد» این نقش را بازی کرده، و با اینکه اعلام کرده بود قرار است سریال مستقل و اسپین‌آفی براساس شخصیت او ساخته شود، اما به مدت سه سال خبری از این شخصیت نبود تا اینکه هولو اعلام کرد قصد دارد سریال‌های Ghost Rider و Helstrom «هل‌استورم» را بسازد. در حرکتی عجیب، اعلام شده این سریال هیچ ارتباطی با خط داستانی رابی در سریال Agents of SHIELD ندارد.

سریال Ghost Rider براساس داستان رابی ریس ضدقهرمان محبوب است که در مرز تگزاس و مکزیک زندگی می‌کند و درگیر زندگی ماورایی و جهنمی می‌شود. وقتی او به روح‌سوار تبدیل می‌شود، انتقام بیگناهانی که با آن‌ها روبرو می‌شود را از مجرمان می‌گیرد، و همچنین تلاش می‌کند قدرت خودش را کنترل کند. تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال پل زیبوسشفسکی (Paul Zbyszewski)، جف لوب (Jeph Loeb) و اینگرید اسکاهدا (Ingrid Escajeda) هستند که اسکاهدا شورانر سریال هم خواهد بود.

شخصیت روح‌سوار اولین بار سال ۱۹۷۲ در کامیک‌های مارول حضور پیدا کرد، و همچنان یکی از محبوب‌ترین ضدقهرمانان تاریخ کامیک است. او که قبلا با موتور بدلکاری می‌کرده، روح خودش را به کسی که فکر می‌کند شیطان است می‌فروشد (که بعدا مشخص می‌شود نام این شیطان مفیستو است) و سپس تصمیم می‌گیرد انتقام خون بیگناهان را بگیرد. نیکولاس کیج (Nicolas Cage) نقش ‌نسخه‌ی جانی بلیز این شخصیت را در دو فیلم غیرمارولی Ghost Rider و Ghost Rider: Spirit of Vengeance «روح‌سوار: روح انتقامجو» بازی کرده است.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.