افزایش فروش ۸۵ درصدی Avengers: Endgame در Fandango نسبت به Infinity War!

2 May 2019 - 22:52

در این هیچ تریدی نیست که Avengers: Endgame «انتقام جویان: پایان بازی» یک فیلم بسیار محبوب و پرطرفدار است، و طرفداران از سراسر جهان در حال جمع شدن در سینماها برای تماشای این نتیجه گیری سه ساعته از دنیای سینمایی مارول هستند. اما طرفداران Endgame تنها به دیدن فیلم محدود نمی‌شوند، بلکه در سایت آنلاین فروش بلیط  Fandango، این فیلم دقیقا ۸۵ درصد بیشتر از فیلم قبلی یعنی Avengers: Infinity War «انتقام جویان: نبرد بینهایت» فروش داشته است. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

طبق گزارشی که از وبسایت Fandango، به دست ما رسیده است، Endgame چیزی حدود ۱۲۷ میلیون دلار درآمد از فروش بلیط‌ هایش، از دوم آوریل تا یکشنبه‌ی هفته‌ی پیش در ایالات متحده‌ی آمریکا داشته است. و این ارقام نشان دهنده‌ی یکی از بزرگترین باکس آفیس‌های آخر هفته، در تاریخ Fandango تا به امروز است، و این آمار فروش بلیط‌‌های فیلم رو به کاهش ندارد و گفتنی است بخش زیادی از فروش این بلیط‌ها تنها مخصوص طرفداران دو آتیشه است.

Avengers: Endgame در حال حاضر ۸۵ درصد بیشتر از، فیلم قبلی خود Avengers: Infinity War که با همان شرایط منتشر شد، تماشاگر داشته است و این به طبع، این موضوع بر بی نظیر بودن آن دلالت دارد، و پیشرفت چشم‌گیر آن در باکس آفیس تنها حاکی از آن است که Endgame غیر قابل توقف بنظر می‌رسد.

اریک دیویس (Erik Davis) مدیر عامل Fandango گفت:

Avengers: Endgame عملا غیر قابل توقف شده است! طرفداران این فیلم از مارول، آن را بسیار دوست دارند و آن‌ها جمع شده‌اند تا پایان این حماسه را مشاهده کنند.

یکی از طرفداران، چالشی را برای فیلم اجرا کرده است، به طوری که طی ۲۴ ساعت ۵ بار فیلم را تماشا کرده است و در این آزمایش او می‌خواهد ثابت کند که لذت تماشای فیلم در دفعات پایانی کمتر است، و در نهایت معلوم شد که نظریه او درست بوده است.

اما چه کسی می‌داند؟ شاید طرفداران برای تماشای دوم، سوم و چهارم فیلم، بازگشتند. این در حالی است که چند ماه دیگر ما راجع به اکران فیلم بعدی و ماجراجویانایه‌ی MCU، به‌نام Spider-Man: Far From Home «مرد عنکبوتی: دور از خانه» می‌شنویم.

Avengers: Endgame و Captain Marvel در حال حاضر در سینماها پخش می‌شوند. فیلم Spider-Man: Far From Home خروجی بعدی و رسمی دنیای سینماتیک مارول است و قرار است، در تاریخ ۴ ماه ژوئیه منتشر گردد.

منبع: کامیک‌بوک

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.