پوستر شخصیت‌های انیمیشن Toy Story 4 منتشر شدند

3 May 2019 - 19:00

دیزنی و پیکسار شش پوستر از شخصیت‌های انیمیشن موردانتظار Toy Story 4 «داستان اسباب‌بازی ۴» را منتشر کردند که نگاه تازه‌ای به وودی (با صدای تام هنکس (Tom Hanks))، باز لایت‌یر (با صدای تیم آلن (Tim Allen))، بو پیپ (با صدای اَنی پاتس (Annie Potts))، فورکی (با صدای تونی هیل (Tony Hale))، گیگل مک‌دیمپلز (با صدای اَلی مکی (Ally Maki))، داکی (با صدای کیگان مایکل کی (Keegan-Michael Key))، بانی (با صدای جوردن پیل‌ (Jordan Peele)) و دوک کابوم‌ (با صدای کیانو ریوز (Keanu Reeves)) ارائه می‌دهند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

آلن و هنکس به خداحافظی احساسی با این اسباب‌بازی‌های محبوب اشاره داشته‌اند که قرار است از صاحب اصلی‌شان یعنی اندی به دختری به نام بانی برسند، که ممکن است خیلی حواسش به اسباب‌بازی‌هایش نباشد.

تیم آلن درباره‌ی این فیلم گفته است:

سازندگان با اسباب‌بازی‌های جدیدی که وارد داستان می‌کنند شما را سورپرایز خواهند کرد. حضور شخصیت‌های جدید در کنار شخصیت‌های قدیمی و محبوب خیلی جالب است. این یک داستان احساسی، بامزه، هوشمندانه و جذاب است.

در پایان Toy Story 3، آن دخترک آنجا نشسته بود، اما همه دیدیم که لبخندی زد، و اندی با چشمانش گفت که شاید آن دخترک بتواند از این اسباب‌بازی‌ها مراقبت کند. در پایان Toy Story 3 به نظر آمد بهتر است این دختر از ما مواظبت کند، اما احتمالا او خیلی خوب نتوانسته این کار را انجام بدهد.

انیمیشن Toy Story 4 در تاریخ ۲۱ ژوئن (۳۱ خرداد) اکران خواهد شد.

منبع: Comicbook

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.