جی جی آبرامز کارگردان Star Wars: The Rise of Skywalker یادی از پیتر میهیو کرد

3 May 2019 - 22:46

نویسنده و سازنده‌ی فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker یعنی جی جی آبرامز (J.J. Abrams) روز پنج شنبه یک نامه‌ی دست نویس که یاد آور بازیگر نقش چوباکا (Chewbacca)، پیتر میهیو (Peter Mayhew) بود نوشت. این مرد در تاریخ ۳۰ آوریل در خانه‌اش در شهر تگزاس درگذشت. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

جی جی آبرامز یادداشتی را درباره‌ی پیتر در اکانت توییترش به اشتراک گذاشت:

پیتر دوست داشتنی‌ترین مرد بود، مهربان و صبور…بسیار دلیر، و دلگرم کننده! در کار بسیار مهربان بود و ما در حال حاضر او را از دست دادیم.

آبرامز، پیتر را زمانی که تازه نقش خود را به عنوان چوباکا در سال ۲۰۱۵ بدست گرفته بود و در فیلم Star Wars: The Force Awakens به ایفای نقش می‌پرداخت، راهنمایی می‌کرد، و وی در کنار هریسون فورد (Harrison Ford) که نقش هان سولو (Han Solo) را در فیلم بر عهده داشت، هنرنمایی می‌کرد.

هریسون فورد در طی بیانیه‌ای به سایت کامیک‌بوک درباره‌ی پیتر گفت:

پیتر بسیار مهربان و با وقار بود، او شان والا و شخصیتی شریف داشت. این جنبه‌هایی از شخصیت او بود، به‌علاوه اینکه حس شوخ‌ طبعی و ظرافت خود را به نقشش چوباکا در فیلم نیز انتقال داده بود. ما در ساخت این فرانچایز، همکار و دوستانی برای هم در حدود ۳۰ سال بوده‌ایم، و من او را بسیار دوست داشتم. او روح بزرگش را به نقشش منتقل کرده بود، و لذت دیدن Star Wars را به مخاطبان بخشیده بود.

همچنین فورد اضافه کرد:

Chewbacca که پیتر نقش او را بازی می‌کرد بخش مهمی از موفقیتی بود که ما از این فرانچایز بدست آوردیم، و او می‌دانست که ادامه‌ی این فرانچایز چقدر برای تماشاگران مهم است، و درواقع به آن‌ها تعلق  دارد. من و میلیون‌ها انسان دیگر هرگز پیتر و چیزهایی که او به ما یاد داد را فراموش نخواهیم کرد. حواس من به همسر عزیزش آنجی (Angie) و فرزندش هست. آسوده بخواب دوست عزیز من.

بازیگر سابق فرانچایز مارک همیل (Mark Hamill) که نقش لوک اسکای واکر (Luke Skywalker) را در فیلم بازی می‌کرد، و احترام زیادی برای پیتر در رسانه‌های جمعی قائل است، گفته است:

پیتر یک مرد ملایم و مهربان، مردی بزرگ با قلبی بزرگ‌تر از آن است. مردی که هرگز لبخند زدن را فراموش نکرد. او یک دوست وفادار بود، و من او را دوست داشتم.

بیلی ویلیامز (Billy Dee Williams) که در ماه دسامبر به عنوان لندو کالریسین (Lando Calrissian) به فیلم بازگشت،هم از پیتر یادآوری کرد و در رسانه‌های اجتماعی نوشت:

پیتر برای من ارزش بسیار بیشتری از نقشش چوباکا داشت.

جورج لوکاس (George Lucas) سازنده‌ی فرانچایز Star Wars، در بیانیه‌ای از سوی دیزنی و به ABC گفت:

پیتر مرد فوق‌العاده‌ای بود. او مناسب‌ترین انسانی بود که می‌توانست به یک قلب بزرگ، و ذاتی لطیف برسد. و من از او یاد گرفتم که همیشه برنده باشم، او یکی از دوستان خوب من بود، و من از درگذشت او بسیار ناراحت شدم.

پیتر میهیو بازنشسته شد و نقشش را به جوناس سوتامو (Joonas Suotamo) داد و او در توییتیی ناراحتی خود را نسبت به درگذشت پیتیر بروز داد:

من با شنیدن فوت دوست و مربی بزرگم پیتر میهیو بسیار متاثر شدم.

قسمت جدید فرانچایز یعنی Star Wars: The Rise of Skywalker که شامل بازیگرانی مانند دیزی رایلی (Daisy Ridley)، جان بویگا (John Boyega)، اسکار ایساک (Oscar Isaac9) و آدام درایور (Adam Driver) است، در تاریخ ۲۰ دسامبر اکران خواهد شد.

منبع: کامیک‌بوک

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.