تولید فصل جدید سریال Swamp Thing به پایان رسیده است

4 May 2019 - 12:12

هندرسون وید (Henderson Wade) بازیگری که نقش مت کیبل (Matt Cable) را در چهارمین سری از سریال Swamp Thing از DC Universe بازی می‌کند، پستی را در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته است که حاکی از آن است که، تولید فصل جدید سریال به پایان رسیده است، و گویا این فصل از فصل‌های دیگر کوتاه‌تر است و باید گفت تولید آن پایان یافته است، و پایان هر قسمت از آن، شروعی برای قسمت‌های دیگر است. زمانی که آخرین فصل از آن تمام شد، اصلا مشخص نبود که چه زمانی این سریال بازمی‌گردد، گویا اکنون بازگشته است. البته چندی پیش خبرها حاکی از آن بود که آینده‌ی DC Universe در پرتو سرویس پخش WarnerMedia است، که البته این گزارش‌ها بی اساس هستند. در واقع Swamp Thing یک محصول جانبی از انتخاب‌های خلاقانه‌ی تولید کنندگان و استودیوا ستودیو  وارنر است. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

هندرسون یک عکس از نقشش در سریال، با متنی زیر آن، در صفحه‌ی اینستاگرامش به اشتراک گذاشت. بازیگر همکارش ویرجینیا مدسن (Virginia Madsen) هم از فیلم‌برداری سریال عکسی به اشتراک گذاشت، و ممکن است او اولین کسی باشد که بصورت رسمی، تا پایان فصل ۶ سریال حضور داشته باشد.

این سریال ابی ارکین (Abby Arcane) که کریستال رید (Crystal Reed) نقش او را بازی می‌کند، را دنبال می‌کند، که او مشغول بررسی یک ویروس مرگبار و خطرناک در شهر کوچک لوییزیانا (Louisiana) است. به هر حال همه چیز تغییر می‌کند زمانی که ابی متوجه می‌شود که این ویروس خود به تنهایی شامل رمز و رازهایی است. زمانی که این رازها روشن می‌گردد، الک هالند (Alec Holland) که اندی بین (Andy Bean) نقش وی را بازی می‌کند، تبدیل به موجود آن ویروس که درک میرز (Derek Mears) نام دارد، می‌شود.

Swamp Thing الهام زیادی از کامیک iconic run از الن مور (Alan Moore) گرفته است، البته ناگفته نماند که این سریال از فیلم عشقی و کلاسیک Beauty and the Beast «دیو و دلبر» هم یادداشت‌هایی برداشته است.

جیمز ون توضیح داد:

این داستان درباره‌ی انسان هاست. در واقع این یک انسان و یک جانور است، شخصی که تلاش می‌کند انسانیت خود را در شرایطی که در حال تبدیل به یک هیولا است پیدا کند. مانند Aquaman «آکوامن»، Swamp Thing هم دارای ویژگی‌های خاصی به همراه شخصیت‌های فریبنده است.

بقیه‌ی بازیگران این سریال شامل کوین دورند (Kevin Durand) در نقش مرد فلورونیک (Floronic Man)، هندرسون وید (Henderson Wade) در نقش مت کیبل، ماریا استن (Maria Sten) در نقش لیز ترمین (Liz Tremayne)، جریل پرسکات (Jeryl Prescott) در نقش Madame Xanadu، ایان زیرینگ (Ian Ziering) در نقش شیطان آبی (Blue Devil)، ویل پتون (Will Patton) در نقش جنرال ساندرلند (General Sunderland) و ویرجینیا مدسن در نقش ماریا ساندرلند (Maria Sunderland) است.

Swamp Thing در تاریخ ۳۱ مه از DC Universe اکران خواهد شد.

منبع: کامیک‌بوک

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.