رونمایی دیزنی از پوستر جدید Aladdin

4 May 2019 - 13:30

کمپانی دیزنی شروع به ساخت پوستر های تبلیغاتی بیشتری برای فیلم Aladdin (علاءالدین) کرده است اما با این حال این پوستر جدید احتمالاً جذاب ترین پوستر به شمار می‌رود. این پوستر جدید در حمایت از فیلم Alladin در IMAX است. این پوستر ترکیب زیبایی از رنگ‌های بنفش، قرمز، صورتی، و آبی را به تصویر می‌کشد؛ با نمایی از کاراکترهای فیلم که همگی شان در پی چراغ علاءالدین به دنبال هم قرار گرفته‌اند. جنی، جعفر، یاسمین، راجا، علاءالدین، و آبو همگی در پوستر دیده می‌شوند و هم‌چنین لوگو های طلایی رنگ IMAX و Aladdin نیز این مجموعه را کامل می‌کند. شما می‌توانید این پوستر بسیار باشکوه را در قسمت زیر مشاهده کنید. در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

فیلم Aladdin را گای ریچی (Guy Ritchie) کارگردانی می‌کند، و اگرچه تغییراتی جزئی را بر داستان فیلم اعمال کرده است و تعدادی کاراکتر جدید هم به آن اضافه کرده است اما اصولاً با توجه به تریلرهای اولیه، انگار همان انیمیشن کلاسیک جانی دوباره گرفته است. عکس‌العمل‌های اولیه نسبت به کاراکتر جنی آبی رنگ (با بازی ویل اسمیت (Will Smith)) خیلی خوشایند نبود اما تریلرهای بعدی بهتر به نظر رسیده‌اند، تا جایی‌که در حال حاضر این فیلم توقع فروشی معادل تقریبا ۸۰ میلیون دلار را در نخستین هفته اکرانش دارد.

در مقایسه با آخرین فیلم اقتباسی لایو- اکشن دیزنی یعنی Dumbo (دامبو) که نومیدانه تنها ۴۶ میلیون دلار درآمد داشت و واقعاً هم نتوانست هزینه‌های ساخت را جبران نماید، این فیلم پیشرفت قابل توجهی به نظر می‌رسد. Aladdin نسبت به Dumbo فیلم بسیار برجسته‌تری است و با داستان‌های کلاسیک دیزنی مانند The Lion King (شیر شاه) و Beauty and the Beast (دیو و دلبر) هماهنگی بیشتری هم دارد. پس امید می‌رود که عملکرد خوبی در باکس آفیس نیز داشته باشد.

توصیف رسمی که از فیلم Aladdin عنوان شده است به شرح زیر است:

فیلم Aladdin که یک فیلم لایو-اکشن شورانگیز و هیجان‌انگیز به اقتباس از انیمیشن کلاسیک دیزنی است، روایت‌گر قصه مهیج پسری ساده و مهربان به نام علاءالدین، شاهزاده یاسمین شجاع و مصمم، و شخصیت جنی می‌باشد؛ و جنی می‌تواند راهگشای آینده آنها باشد. این فیلم را گای ریچی کارگردانی می‌کند که از استعداد منحصر به فردش در خلق حرکات و رفتارهای پرسرعت و غیرمنطقی در شهر بندری خیالی آگرابا استفاده می‌کند. جان اوگست (John August) و ریچی بر اساس داستان Aladdin دیزنی فیلم‌نامه را نوشته‌اند. و از جمله بازیگران این فیلم می‌توان به ویل اسمیت در نقش جنی، منا مسعود (Mena Massoud) در نقش علاءالدین، نآومی اسکات (Naomi Scott) در نقش یاسمین، ماروان کنزاری (Marwan Kenzari) در نقش جعفر، نوید نگهبان (Navid Negahban) در نقش سلطان، نسیم پدراد (Nasim Pedrad) در نقش دالیا، و بیلی مگنوسن (Billy Magnussen) در نقش شاهزاده آندرز اشاره کرد.

تاریخ اکران فیلم Aladdin در ۲۴ام ماه مه (۳ خرداد) خواهد بود.

منبع: Comicbook

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.