تاریخ پخش فصل سوم و پایانی سریال مارولی Legion مشخص شد

4 May 2019 - 16:00

سریال مارولی Legion «لژیون» اسپین‌آف سری X-Men «مردان ایکس» پس از تصاحب کمپانی فاکس توسط دیزنی احتمالا در فصل سوم به پایان خواهد رسید، اما دیویژن ۳ همچنان باید در فصل پایانی این سریال در مقابل تهدید دیوید هالر ایستادگی کنند. حالا تاریخ پخش فصل پایانی Legion اعلام شده که نشان می‌دهد این سریال ساخته‌ی نوآ هاولی (Noah Hawley) در تابستان پیش‌رو به پایان خواهد رسید. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

شبکه‌ی FX اعلام کرده پخش فصل سوم و پایانی سریال Legion از ۲۴ ژوئن (۳ تیر) آغاز خواهد شد. هنوز تعداد اپیزودهای این فصل مشخص نیست، اما فصل اول سریال ۸ اپیزود و فصل دوم آن ۱۱ اپیزود داشتند.

برخی طرفداران ممکن است از به پایان رسیدن این سریال ناراحت باشند، و حتی دیزنی را به دلیل آماده کردن پروژه‌های X-Men در آینده برای پیوستن به دنیای سینمایی مارول در این قضیه مقصر بدانند. اما هاولی اعلام کرده از همان ابتدا قصد داشته فقط سه فصل از این سریال بسازد، و قادر است داستانی که خودش می‌خواسته را تا پایان سریال روایت کند.

پس از وقایع فصل دوم که دیوید را به اعماق شرارت سوق داد، و در پایان آن هم شاهد نگاهی به آینده‌ی او بودیم که روی تختی از استخوان نشسته، طرفداران نگران هستند که شاید Legion پایان خوشی نداشته باشد.

هاولی طی مراسم واندرکان درباره‌ی شرایط دیوید در فصل پایانی گفت:

سریال با دیوید آغاز شد که به بیمارستان می‌رود، با دختری آشنا می‌شود و خوشحال است. و سپس داروهایش را مصرف نمی‌کند و کنترل همه‌چیز از دستش خارج می‌شود. پس یا باید دیوید را دوباره به آن حالت خوشحال برمی‌گرداندیم، یا او را به نهایت شرارت می‌رساندیم. ما تصمیم گرفتیم به روش دوم سریال را به پایان برسانیم، چون اگر روش اول را انتخاب می‌کردیم وارد یک حلقه‌ی بینهایت می‌شدیم… این پایانی تلخ و شیرین است، اما یک داستان بدون پایانش هیچ معنایی ندارد. شاید دیگر کمپانی‌ها یا سریال‌ها جرأت رفتن به چنین سمتی را نداشته باشند، اما ما از تصمیم خود راضی هستیم.

منبع: Comicbook

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.