احتمال ساخت سریال کاپیتان آمریکا و پگی کارتر به گفته‌ی نویسنده Avengers: Endgame

4 May 2019 - 16:30

پگی کارتر اولین بار در فیلم Captain America: The First Avenger «کاپیتان آمریکا: اولین انتقامجو» حضور پیدا کرد و خیلی زود مورد توجه استیو راجرز و البته طرفداران قرار گرفت. عشق بین آن‌ها و اینکه موفق نشدند آن را تجربه کنند یکی از مهم‌ترین انگیزه‌های داستانی کاپیتان آمریکا بوده است. این شخصیت آنقدر مورد توجه طرفداران قرار گرفت که سریال Agent Carter «مامور کارتر» با حضور او ساخته شد که فقط دو فصل ادامه داشت. در فیلم Avengers: Endgame «انتقام‌جویان: آخر بازی» شاهد آشکارسازی‌های شوکه‌کننده‌ای بودیم، که راه را برای فرصت‌های جدید باز می‌کنند. کریستوفر مارکوس (Christopher Markus) یکی از نویسندگان فیلم، اشاراتی به احتمال دیدن ماجراجویی‌های پگی کارتر در آینده داشته است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

هشدار اسپویل: محتوای این مطلب داستان فیلم Avengers: Endgame را لو می‌دهد.

در پایان این فیلم، استیو راجرز از طریق قلمروی کوانتومی به دهه ۴۰ برمی‌گردد، و زندگی شاد و خوشحالی را با پگی آغاز می‌کند. این باعث می‌شود طرفداران به این فکر کنند که چه اتفاقاتی طی آن سال‌ها برای این دو افتاده است.

مارکوس در پاسخ به سوالی درباره‌ی اینکه آیا شاهد ماجراجویی این دو شخصیت در کنار هم خواهیم بود گفت:

شاید. به نظرم استیو به یک پدر خانه‌دار تبدیل شد و پگی در سازمان شیلد کار می‌کرد. فکر نمی‌کنم ماجراجویی زیادی در کار بوده باشد.

با توجه به صحبت‌های مارکوس، این سریال احتمالی قرار نیست آن‌طور که طرفداران انتظار دارند اکشن و ماجراجویی باشد، بلکه بیشتر در این باره باشد که پس از آن همه موفقیتی که کاپیتان آمریکا به دست آورد، حاضر بود سپرش را به منظور داشتن یک زندگی ساده رها کند و اجازه دهد پگی با تهدیدات مقابله کند.

سرنوشت این ابرسرباز در فیلم توسط طرفداران مورد بحث قرار گرفت، البته نه به این خاطر که دلگرم‌کننده نیست، بلکه چون کمی از نظر داستانی منطقی به نظر نمی‌آید. استیون مک‌فیلی (Stephen McFeely) دیگر نویسنده‌ی فیلم در این باره گفته است:

از همان پیش‌نویس اول فیلمنامه، می‌دانستیم که او قرار است آن رقص با پگی را داشته باشد. اما همچنین نمی‌دانستیم این فقط برای راضی کردن مخاطبان است یا به نفع شخصیت هم هست. اما به نظرم این کار هم مخاطبان را راضی نگه داشت و هم برای شخصیت خوب بود. او برای انجام وظیفه‌اش به عنوان یک سرباز، یک زندگی ساده و راحت را رها کرده بود. بنابراین تصمیم گرفتیم او در فیلم کشته نشود. چون او باید بالاخره زمانی که خودش دوست دارد سپرش را رها کرده و به آن زندگی که همیشه آرزویش را داشته برگردد.

منبع: Comicbook

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.