گزارش: فیلم‌برداری سریال The Witcher تقریبا رو به اتمام است

4 May 2019 - 16:27

به ‌نظر می‌رسد که پس از ماه‌ها فیلم‌برداری، نتفلیکس در نهایت در حال اتمام فیلم‌برداری The Witcher (جادوگر) است. هفته گذشته شارلوت برنداستورم (Charlotte Brandstorm)- که برای کارگردانی اپیزودهای ۵ و ۶ انتخاب شد- در اینستاگرام عکسی از یک هواپیما گذاشت که زیر آن نوشته بود: “خداحافظ بوداپست…”. همان‌طور که احتمالاً می‌دانید، مجموعه‌ای از فیلم‌برداری های این سریال تلویزیونی در بوداپست و حومه آن صورت گرفته است. در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

به علاوه، آدام لوی (Adam Levy)- که به ایفای نقش موسساک در سریال می‌پردازد- در اینستاگرام ویدیویی از مهمانی پایان کار The Witcher که هفته گذشته در بوداپست برگزار شده بود نیز به اشتراک گذاشته است. با توجه به این دو پست اینستاگرامی و هم‌چنین با توجه به این‌که قرار بود فیلم‌برداری این سریال در ماه مه یا ژوئن به اتمام برسد، می‌توان با اطمینان خاطر نتیجه گرفت که نتفلیکس فیلم‌برداری فصل اول سریال را به پایان رسانده است.

هنرپیشه‌های دیگر سریال هم عنوان کرده‌اند که فیلم‌برداری سکانس‌های مربوط به آن‌ها نیز تمام شده است، اگرچه به گفته یکی از فیلمبرداران در روز گذشته، تاریخ اتمام کارشان ۴ام ماه مه یعنی فردا خواهد بود. به علاوه بعضی هنرپیشه‌ها هنوز در بوداپست حضور دارند که این بدان معناست که هنوز کار پروژه صد در صد به اتمام نرسیده است. اما به زودی این اتفاق می‌افتد.

با توجه به اتمام تقریبی فیلم‌برداری، به زودی باید منتظر تریلری از سریال باشیم. نتفلیکس قرار است تریلری از این سریال تلویزیونی اقتباسی جدیدش منتشر کند؛ و اگر زمان پخش سریال قرار است به ماه‌های آتی تر موکول شود، می‌بایستی تریلر سریال را هرچه زودتر منتشر کند.

انتشار این سریال به صورت یک دوره پخش هشت اپیزودی به اواخر امسال موکول شده است. در حال حاضر هیچ اطلاعیه رسمی مبنی بر ساخت فصل‌های اضافه‌تر وجود ندارد اما ظاهرا نتفلیکس از سریال بسیار راضی است و تاکنون مجوز ساخت فصل‌های متعددی را دریافت کرده است.

منبع: Comicbook

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.