چرا هالک در Avengers: Infinity War حضور نداشت؟

4 May 2019 - 22:32

ناپدید شدن ناگهانی هالک از فیلم سوم انتقام جویان یعنی Avengers: Infinity War «انتقام جویان: نبرد ابدیت» چیزی است که بسیاری از منتقدان در مورد آن صحبت می‌کنند. بروس بنر (Bruce Banner) با بازی مارک روفالو (Mark Ruffalo) بخش بزرگی در دنیای سینماتیک مارول به حساب می‌آید و بسیار مورد توجه است و به همین دلیل است که نبود هالک این چنین نمود می‌کند. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

در مصاحبه‌ای جدید با Fandango، نویسنده‌های فیلم Infinity War و Avengers: Endgame «انتقام جویان: پایان بازی» یعنی کریستوفر مارکوس (Christopher Markus) و استفن مک فیلی (Stephen McFeely) خاطر نشان کردند که آنها قصد داشتند تا در انتهای Infinity War، “هالک باهوش” یا Smart Hulk را معرفی کنند. این نویسنده‌ها گفتند داستان در فیلم سوم تمام نشده است. در حالی که این تغییر در اصل قرار بود در واکاندا و در طی فیلم سوم اتفاق بیوفتد اما تیم نویسندگی تصمیم گرفت تا زمان فیلم چهارم یعنی Endgame صبر کند.

این تغییری بود که در اواخر روند ساخت ایجاد شد و به بخش بازاریابی فیلم اجازه می‌داد که ورود یک شخصیت جدید را اعلام کنند. چیزی که می‌تواند راز نبودن هالک را در فیلم توضیح دهد. این نویسنده‌ها اخیرا در یک مصاحبه با New York Times گفتند:

زمانی بود که بنر در فیلم اول به Smart Hulk تبدیل شد. در آن زمان این موضوع بسیار هیجان‌انگیز بود اما در لحظه‌ای اشتباه این اتفاق افتاد. ما این را دوست داشتیم اما او در فیلم بعدی Smart Hulk خواهد بود. بنابراین سکانس شام [در Endgame] این موضوع را نشان داد و ما چگونه می‌توانستیم این سکانس‌ها را نشان دهیم بدون اینکه صحنه‌ی حضور او در آزمایشگاه را نشان دهیم؟
Avengers: Endgame توسط جو (Joe) و آنتونی روسو (Anthony Russo) کارگردانی شده و توسط مارکوس و مک فیلی نوشته شده است. قبل از فیلم Endgame، این چهار نفر روی فیلم‌های Avengers: Infinity War و Captain America: Civil War «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» و همچنین Captain America: The Winter Soldier «کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان» کار کرده‌اند. آثار دیگر آنها در دنیای سینماتیک مارول شامل Thor: The Dark World «ثور: دنیای تاریک» و Captain America: The First Avenger «کاپیتان آمریکا: نخستین انتقام جو» می‌شود.

شایان ذکر است که هم اکنون Avengers: Infinity War در استریم سرویس نتفلیکس پخش می‌شود و Avengers: Endgame نیز دومین هفته است که روی پرده‌ی سینما است. اما شما همراهان سینما گیمفا در مورد شخصیت هالک در Endgame چه فکر می‌کنید؟ با ما در بخش نظرات همراه باشید.

منبع: کامیک بوک

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.