تی‌وی اسپات جدید Toy Story 4: یک اسباب‌بازی چطور زنده می‌شود؟

5 May 2019 - 11:30

فرنچایز Toy Story «داستان اسباب‌بازی» بر این اساس ساخته شده که همه‌ی اسباب‌بازی‌ها زنده هستند، و وقتی بچه‌ها حواسشان نیست زندگی مستقل خودشان را دارند. آن اسباب‌بازی‌ها همیشه شامل عروسک‌ها، اکشن فیگورها، ماشین‌ها و انواع دیگر اسباب‌بازی‌ها می‌شدند. اما همان‌طور که قرار است در تابستان و در انیمیشن Toy Story 4 «داستان اسباب‌بازی ۴» شاهد باشیم، تمام چیزهایی که بچه‌ها با آن‌ها بازی می‌کنند اسباب‌بازی نامیده نمی‌شوند. برای مثال، در فیلم جدید، بانی به وسیله‌ی یک قاش‌چنگ (ترکیب قاشق و چنگال) چیزی می‌سازد و نام آن را فورکی می‌گذارد. این فقط ترکیبی از چند شیء دورریختنی است، اما درست مثل وودی، باز و دیگران زنده می‌شود. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

پس چه چیزی باعث ایجاد یک اسباب‌بازی می‌شود؟ آیا هرچیزی ممکن است به یک اسباب‌بازی تبدیل شود؟ آیا اسباب‌بازی بزرگسالان هم اسباب‌بازی حساب می‌شود؟ میلیون‌ها سوال این‌چنینی وجود دارند که پاسخ خیلی از آن‌ها داده نخواهد شد. اما تی‌وی اسپات جدید Toy Story 4 به لطف حضور فورکی حداقل به برخی از این سوالات پاسخ می‌دهد.

در این ویدیو، بانی فورکی را زنده می‌کند. به محض اینکه بانی به او یک اسم، شخصیت، و صدا می‌دهد، و در واقع با آن مثل یک اسباب‌بازی رفتار می‌کند، ماجراجویی فورکی آغاز می‌شود. ما در واقع او را می‌بینیم که وقتی در کوله‌پشتی بانی است با وودی صحبت می‌کند.

این قانون برای تمام اسباب‌بازی‌ها در دنیای Toy Story صدق می‌کند. وقتی یک بچه چیزی را به عنوان اسباب‌بازی در نظر می‌گیرد، و از آن به عنوان اسباب‌بازی استفاده می‌کند، آن هم مثل دیگر اسباب‌بازی‌ها زنده می‌شود.

انیمیشن Toy Story 4 در تاریخ ۲۱ ژوئن (۳۱ خرداد) اکران خواهد شد.

منبع: Comicbook

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.