بازگشت جان فاورو برای ساخت فصل دوم سریال The Mandalorian

5 May 2019 - 17:30

امسال سال خیلی خوبی برای طرفداران Star Wars «جنگ ستارگان» است، که در آن قرار است شاهد آخرین فیلم سه‌گانه‌ی جدید این سری، یک بازی ویدیویی، و اولین سریال لایو اکشن این فرنچایز باشیم. با وجود اینکه هنوز فصل اول سریال The Mandalorian «ماندالوریان» پخش نشده، اما لوکاس فیلم از هم‌اکنون در حال برنامه‌ریزی برای آینده است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

طبق گزارشی، لوکاس فیلم قصد دارد ساخت فصل دوم این سریال را هم به جان فاورو (Jon Favreau) شورانر فصل اول بسپارد. قبلا اعلام شده بود لوکاس فیلم قصد ساخت فصل دوم این سریال برای سرویس استریم دیزنی‌پلاس را دارد، اما مشخص نبود فاورو برای فصل دوم بازخواهد گشت یا خیر. او کارگردانی است که دنیای سینمایی مارول را با دو فیلم ابتدایی Iron Man «مرد آهنی» پایه‌گذاری کرد.

او همچنین به شخصیت مهمی در استودیوی دیزنی تبدیل شده، که کارگردانی دو فیلم لایو اکشن The Jungle Book «کتاب جنگل» و فیلم موردانتظار The Lion King «شیر شاه» را برعهده داشته است. او حالا به نماد استودیوی دیزنی تبدیل شده و لوکاس فیلم با او برای ساخت فصل دوم سریال The Mandalorian به توافق رسیده است.

فاورو همیشه درباره‌ی عشق و علاقه‌اش به فرنچایز Star Wars صحبت کرده است. او حین مصاحبه‌ای افشا کرده بود قصد دارد در سریال The Mandalorian به لحن و فضای فیلم اصلی جرج لوکاس (George Lucas) پایبند بماند. او در این باره گفته است:

چون من بخش زیادی از The Mandalorian را نوشتم، آن را به صورتی طراحی کردم که لحنی شبیه فیلم اول Star Wars داشته باشد، که با وجود جلوه‌های ویژ‌ه‌ی شگفت‌انگیز فیلمی تقریبا کم‌بودجه بود.

پخش سریال The Mandalorian از ۱۲ نوامبر (۲۱ آبان) از سرویس استریم دیزنی‌پلاس آغاز خواهد شد.

منبع: Comicbook

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.