باکس‌آفیس هفتگی: فیلم Avengers: Endgame از مرز دو میلیارد دلار عبور کرد

6 May 2019 - 11:30

بعد از گذشت دوازده روز از اکران جهانی Avengers: Endgame در حال حاضر دومین اکران بزرگ جهانی تاریخ را به خود اختصاص داده است و در باکس‌آفیس داخلی به فروش ۶۱۹ دلار رسیده است. آخر این هفته سه اکران گسترده جدید انجام شد، فیلم مهیج The Intruder، فیلم Long Shot و انیمیشن UglyDolls که کمتر از حد انتظار ظاهر شد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

فیلم Avengers: Endgame با فروش ۱۴۵.۸ میلیون دلار، در یک قدمی زدن رکورد ۱۴۹.۲ میلیون دلاری Star Wars: The Force Awakens قرار گرفته اما این ممکن است نمونه‌ای از دقت دیزنی باشد. امروز این فیلم شاید بالاتر از Force Awakens قرار گیرد اما حتی بدون این رکورد، باز هم Endgame به فروش خالص ۲۶۰ میلیون دلار در باکس‌آفیس خانگی دست یافته و نُهمین فیلم پر فروش داخلی تاریخ ظرف فقط ده روز شده است.

اینکه این فیلم تا کجا بالا برود، مشخص نیست اما رسیدن آن به فروش ۹۰۰ میلیون دلار، محتمل است.

این فیلم در بازار بین‌المللی بیش از ۲۸۲ میلیون دلار فروخت و به مجموع فروش ۱.۵۶۹ میلیون دلار دست یافت و مجموع کل فروشش به ۲.۱۸۸ میلیارد دلار نزدیک شده و آن را دومین فیلم پر فروش تاریخ جهان بعد از آواتار کرده است. این فیلم در روز یازدهم به ۲ میلیارد فروش رسیده  درحالیکه آواتار بعد از ۴۷ روز به این میزان رسید.

بیشترین فروش Endgame متعلق به چین است که ۵۷۵ میلیون دلار فروخته، و بعد از آن بریتانیا ۸۹.۹ میلیون دلار، کره ۸۲.۱ میلیون دلار، مکزیک ۶۱.۶ میلیون دلار، برزیل ۵۶.۳ میلیون دلار، هند ۵۱.۸ میلیون دلار، آلمان ۴۷.۴ میلیون دلار، استرالیا ۴۶.۲ میلیون دلار، فرانسه ۴۳.۱ میلیون دلار، ژاپن ۳۴.۴ میلیون دلار، اندونزی ۳۰.۹ میلیون دلار، ایتالیا ۲۹.۰ میلیون دلار، فیلیپین ۲۸.۷ میلیون دلار، اسپانیا ۲۴.۹ میلیون دلار، هنگ‌کنگ ۲۳.۱ میلیون دلار، تایوان ۲۲.۵ میلیون دلار و تایلند ۲۲.۵ میلیون دلار قرار دارند.

این فیلم بعد از ۷ روز، ۳۲.۶ میلیون دلار در روسیه فروخت و ششمین فیلم بزرگ تاریخ شد.

فیلم مهیج The Intruder محصول Screen Gems در رده دوم قرار گرفته و ۱۱ میلیون دلار در ۲۲۲۲ سینما فروخته است. این فیلم امتیاز -B از سینمااسکور دریافت کرد درحالیکه مخاطبین آن ۵۳ درصد زن و ۶۸ درصد مرد ۲۵ سال و بالاتر بودند. این فیلم بالاتر از حد انتظار ظاهر شد.

فیلم Long Shot محصول لاینزگیت پایین‌تر از حد تصور ظاهر شد و ۱۰ میلیون دلار در افتتاحیه خود فروخت و رده سوم جدول را به خود اختصاص داد.  این فیلم بهترین فیلم در میان اکران‌های جدید بود اما مخاطبین خیلی به آن علاقه نشان ندادند. مخاطبین این فیلم ۵۶ درصد زن بودند و ۶۸ درصد از تماشگران ۳۵ سال و بالاتر داشتند. این فیلم امتیاز B سینمااسکور را از مخاطبین دریافت کرد.

فیلم Long Shot در بازار بین‌المللی در ۲۲ سینما اکران شد و ۳.۳ میلیون دلار فروخت که ۱ میلیون دلار آن در بریتانیا به فروش رفت. این فیلم به زودی در فرانسه، بلژیک و اسپانیا اکران می‌شود درحالیکه در فنلاند، هلند، برزیل، آلمان، و کره جنوبی در تاریخ‌های مشخصی اکران می‌گردد.

هفته آینده Endgame با فیلم برادران وارنر، Detective Pikachu روبرو می‌شود که در ۴۱۰۰ سینما اکران می‌گردد. فیلم The Hustle محصول UAR در ۲۷۵۰ سینما؛ Poms محصول STX در ۲۷۰۰ سینما و Tolkien محصول Fox Searchlight در ۱۳۰۰ سینما در روز جمعه اکران می‌شوند.

شما خوانندگان عزیز می‌توانید جدول کامل فروش هفتگی را در قسمت زیر مشاهده کنید:

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.