تریلر جدید مرد عنکبوتی: دور از خانه منتشر شد

6 May 2019 - 19:32

سونی پیکچرز و استودیو مارول تریلر جدید Spider-Man: Far From Home را منتشر کرده‌اند.‌ این ویدئو قسمت‌های جدیدی از این دنباله را نشان می‌دهد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

پیتر پاکر در مرد عنکبوتی: دور از خانه که دنباله مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه است، باز می‌گردد. این ابر قهرمان به دوستانش ند، ام‌جی و مابقی گروه در تعطیلات اروپایی ملحق می‌شود. هرچند برنامه پیتر برای کنار گذاشتن ابر قهرمانی برای چند هفته زمانی مختل می شود که به نیک فری قول می‌دهد در کشف راز چند حمله موجوداتی که این قاره را به هم ریخته‌اند، کمک کند.

بازیگران مرد عنکبوتی: دور از خانه عبارتند از: تام هالند (Tom Holland) در نقش اسپایدرمن، زندایا (Zendaya) و ماریسا تومی (Marisa Tomei) در نقش ام‌جی و خاله می، جیک جیلنهال (Jake Gyllenhaal) در نقش میستریو و مایکل کیتون (Michael Keaton) در نقش آدریان تومز. جی.بی اسموف (J.B. Smoove) و نومان آکار (Numan Acar) در نقش دیمیتری به این پروژه اضافه شدند. طبق گزارشات صورت گرفته، کوبی اسمالدرز (Cobie Smulders) و ساموئل ال جکسون (Samuel L. Jackson) نیز در نقش‌های مامورین شیلد، ماریا هیل و نیک فیوری در این فیلم ایفای نقش خواهند کرد.

جان واتس (Jon Watts) کارگردان فیلم و کریس مک‌کنا (Chris McKenna) و اریک سامرز (Erik Sommers) نویسندگان این سری هستند. این فیلم ۲ ژوئیه ۲۰۱۹ (۱۱ تیر ۹۸) روی پرده نقره‌ای می‌رود.

منبع: ComingSoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.