تولید فصل دهم از سریال The Walking Dead آغاز شده است

7 May 2019 - 19:14

نورمن ریداس (Norman Reedus) ستاره‌ی سریال The Walking Dead «مردگان متحرک» پستی را در صفحه‌ی اینستاگرامش به اشتراک گذاشته است و گفته است تولید فصل ۱۰ از این سریال کامیکی و وحشتناک از AMC شروع شده است. انتظار می‌رود فصل دهم از این سریال در اواخر امسال و در ماه اکتبر، در کنار دانای گوریرا (Danai Gurira) که او بعد از هفت فصل از سریال خارج شد و اکنون به ایفای نقش در این فصل می‌پردازد، منتشر شود. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

فصل نهم از این سریال یعنی The Walking Dead: Snow برفی بود و بخش جدیدی در خود داشت. بازماندگان سعی داشتند که از کولاک، در حالی که دشمنان جدیدی سر راه آن‌ها قرار می‌گرفت، فرار کنند. نجوا گران یادآوری می‌کردند که تهدیدی جدی برای کشته شدن تعداد زیادی از بازماندگان در راه است.

از ستارگان این قسمت از سریال هم می‌توان به ملیسا مک‌برید (Melissa McBride)، آلانا مسترسون (Alanna Masterson)، جاش مک‌درمیت (Josh McDermitt)، کریستین سراتوس (Christian Serratos)، آستین املیو (Austin Amelio)، تام پاینو (Tom Payne)، خری پایتون (Khary Payton)، راس مارکاند (Ross Marquand) و جفری دن مورگان (Jeffrey Dean Morgan) اشاره کرد.

 سریال The Walking Dead بر اساس کامیک‌های نوشته شده توسط رابرت کرکمن (Robert Kirkman) است که توسط Image Comics منتشر شده است، و این سریال، یک درام تلویزیونی فوق‌العاده و درجه‌ ۱ برای رده سنی ۱۸ تا ۴۹ سال البته در شش فصل گذشته است. فصل دهم از این سریال توسط اسکات ام گیمپل (Scott M. Gimple) در کنار رابرت کرکمن (Robert Kirkman)، گیل آن هرد (Gale Anne Hurd)، دیوید آلپرت (David Alpert)، تام لوس (Tom Luse) و دنیس هوث (Denise Huth) و شورانر سریال آنجلا کنگ (Angela Kang)، تهیه کنندگی اجرایی شده است.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.