نقش‌آفرینی ایوانجلین لیلی و آیک بارینهولتز در کمدی Happy Life

7 May 2019 - 14:00

ایوانجلین لیلی (Evangeline Lilly) و آیک بارینهولتز (Ike Barinholtz) در کمدی جدید Happy Life (زندگی شاد) به کارگردانی دیوید استاسن (David Stassen) نقش‌آفرینی خواهند کرد. در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

استاسن علاوه بر کارگردانی این نخستین فیلم سینمایی خود، فیلم‌نامه آن را نیز خود نوشته است. در این فیلم لیلی نقش مادر جدیدی به نام آلیسون بک را ایفا می‌کند که به شوهر معتاد به کارش به نام الی (با بازی بارینهولتز) مشکوک می‌شود که نکند با یک ستاره اینستاگرامی سر و سری داشته باشد. اشتباه پشت اشتباه او را به آغوش مرد جوان‌تری می‌کشاند، در حالی‌که تلاش می‌کند تا با تصمیمات زندگی‌اش کنار بیاید و مادری باشد که دلش می‌خواهد.

کمپانی Highland Film Group حقوق فروش جهانی این فیلم را بر عهده گرفته است که پیش از آغاز پروسه تولید در تابستان امسال، در Cannes انجام خواهد شد. و کمپانی UTA Independent Film Group هم فروش مربوط به ایالت متحده آمریکا را مدیریت می‌کند.

استاسن و بارینهولتز به همراه آندرو رابینسون (Andrew Robinson) و کمپانی Aperture Media Productions از تهیه‌کنندگان این فیلم هستند. شهرت لیلی عمدتاً به بازی‌اش در سریال تلویزیونی Lost (گم‌شده) برمی‌گردد، و تاکنون در فیلم‌های دیگری هم‌چون Ant-Man and the Wasp (مرد مورچه‌ای و زنبورک)، Avengers: Endgame (انتقام جویان: پایان بازی)، و The Hobbit: The Desolation of Smaug (هابیت: ویرانی اسماگ) نیز حضور داشته است.

و از جمله کارهای معتبر بارینهولتز نیز می‌توان به Suicide Squad (جوخه انتحار)، Blockers (بلاکرز)، و Neighbours (همسایه‌ها) اشاره کرد. در آینده نیز شاهد حضورش در فیلم جدید Late Night (نیمه شب)، محصول استودیوی آمازون، در کنار اما تامپسون (Emma Thompson) و مایندی کالینگ (Mindy Kaling) خواهیم بود.

و از جمله پروژه‌های معروف استاسن که هم تهیه‌کنندگی و هم نویسندگی می‌کند، می‌توان از فیلم‌های کمدی Blockers (بلاکرز)، The Oath (قسم)، و The Mindy Project (پروژه ذهنی) نام برد.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.