پوستر فصل سوم Jessica Jones تایید می‌کند به زودی شاهد آن خواهیم بود

7 May 2019 - 14:30

پوستر فصل سوم سریال مارولی Jessica Jones «جسیکا جونز» منتشر شد که نشان می‌دهد فصل سوم و پایانی این سریال به زودی پخش خواهد شد. فصل دوم این سریال محصول مشترک مارول و نتفلیکس (Netflix/Marvel) مارس ۲۰۱۸ پخش شد، و حالا پس از یکسال و چند ماه انتظار برای فصل سوم این سریال به اوج خودش رسیده است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

با اینکه همگان کریستن ریتر (Krysten Ritter) بازیگر نقش اصلی سریال را تحسین کردند، اما این باعث نشد نتفلیکس Jessica Jones را پس از فصل سوم کنسل نکند. حالا این آخرین سریال مارولی نتفلیکس است که به زودی پخش خواهد شد و پرونده‌ی همکاری مارول با نتفلیکس را خواهد بست. با توجه به اینکه دیزنی و مارول مجبورند چندین سال صبر کنند تا اجازه داشته باشند این سریال‌ها را دوباره برای سرویس استریم دیزنی‌پلاس تولید کنند، مشخص نیست آیا چنین اتفاقی خواهد افتاد یا خیر.

حساب اینستاگرام Jessica Jones با انتشار پوستری تایید کرد فصل سوم و پایانی سریال به زودی پخش خواهد شد. در این پوستر میز کار جسیکا در آپارتمانش، یک لیوان تقریبا خالی نوشیدنی، چند عدد کلید، رسید کارت اعتباری و یک کارت ویزیت خونین را می‌بینیم. در پوستر با حروف درشت نوشته شده: «فصل پایانی. به زودی.» اینکه آیا این فصل پایانی سریال در نتفلیکس است یا کلا سریال برای همیشه به پایان خواهد رسید مشخص نیست.

در کپشن این پوستر، عبارت «آدم‌های جدید به دنیا می‌آیند» شاید این را نشان دهد که تریش (با بازی ریچل تیلور (Rachael Taylor)) متحمل تولد دوباره‌ای به عنوان هل‌کت، هویت ابرقهرمانی خودش در کامیک‌ها خواهد شد. «آدم‌ها می‌میرند» ابهام دارد، که شاید به مرگ آلیسا (با بازی جانت مک‌تیر (Janet McTeer)) یا مرگ استعاری تریش به عنوان خواهر جسیکا پس از کشتن آلیسا اشاره کند.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.