تمایل سازنده‌ی Avengers: Endgame برای کارگردانی یک فیلم بتمن

7 May 2019 - 15:00

جو روسو (Joe Russo) یکی از کارگردانان فیلم موفق Avengers: Endgame «انتقام‌جویان: آخر بازی» گفته اگر قرار باشد یک پروژه‌ی سینمایی از روی شخصیت‌های کامیک‌های دی‌سی (DC) را کارگردانی کند، آن فیلم Batman «بتمن» خواهد بود. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

یک دهه‌ی گذشته برای جو روسو و برادرش آنتونی دوران فوق‌العاده‌ای بوده که قبل از اینکه مارول آن‌ها را برای کارگردانی Captain America: The Winter Soldier «کاپیتان آمریکا: اولین انتقامجو» استخدام کند، بیشتر برای کارگردانی سریال‌های سیت‌کام شناخته می‌شدند. معروف‌ترین آن‌ها سریال Community «اجتماع» محصول NBC بود که روسوها کارگردانی ۲۱ اپیزود آن را برعهده داشتند که جزو بهترین اپیزودهای سریال هم بودند. این دو همچنین کارگردانی اپیزودهایی از سریال‌های Happy Endings «پایان‌های خوش» و Arrested Development «پرورش شکست‌خورده» را برعهده داشته‌اند.

اگرچه روسوها اعلام کرده‌اند همکاری آن‌ها با مارول با فیلم Endgame به پایان می‌رسد، اما آن‌ها کارگردانی را رها نخواهند کرد. هنوز مشخص نیست آیا جو و آنتونی کارگردانی یک پروژه‌ی ابرقهرمانی دیگر را برعهده خواهند داشت یا خیر، اما جو روسو طی مصاحبه‌ای اعلام کرد اگر قرار باشد یک فیلم برای دی‌سی کارگردانی کند، آن فیلم بتمن خواهد بود. به نظر می‌آید او طرفدار پروپاقرص بتمن است و از کودکی محصولات مختلف مربوط به بتمن را در کلکسیون خودش جمع‌آوری کرده است.

اگر واقع‌گرایانه به قضیه نگاه کنیم خیلی بعید است جو روسو یا برادرش هرگز کارگردانی یک فیلم بتمن را برعهده بگیرند. نه به خاطر اینکه چنین فرصتی در اختیار آن‌ها قرار نگیرد، چون دی‌سی هم قطعا از هر شانسی برای همکاری با روسوها استقبال خواهد کرد. مشکل اصلی این است که روسوها پس از اینکه به عنوان بخش مهمی از دنیای سینمایی مارول (MCU) شناخته می‌شوند، و تبدیل شدن به کارگردانان فیلم‌های بلک‌باستر را مدیون مارول هستند، حاضر نخواهند شد با دی‌سی همکاری کنند.

با اینکه به نظر نمی‌آید کوین فایگی (Kevin Feige) یا هر کس دیگری در استودیوی مارول بخواهند جلوی روسوها را برای ساخت یک فیلم بتمن بگیرند، اما کاملا مشخص است روسوها همچنان به دیزنی و مارول وفادار خواهند ماند. به همین دلیل، آن‌ها احتمالا تمایل ندارند در پروژه‌ای حضور داشته باشند که به دنیای سینمایی مارول ضربه بزند.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.