جرج آر.آر. مارتین: اسپین‌آف‌های Game of Thrones به خوبی در حال پیشرفت هستند

7 May 2019 - 15:30

جرج آر.آر. مارتین (George R.R. Martin) نویسنده‌ی سریال Game of Thrones «بازی تاج و تخت» اطلاعاتی درباره‌ی اسپین‌آف‌های در حال تولید این سریال ارائه داده است، اگرچه خودش از واژه‌ی اسپین‌آف برای آن‌ها استفاده نمی‌کند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

مارتین در پستی در وبلاگ خودش نوشته است:

گزارشات اینترنتی معمولا غیرقابل اعتماد هستند. ما پنج سریال جانشین (از واژه‌ی اسپین‌آف خوشم نمی‌آید) برای Game of Thrones داشتیم، و سه تا از آن‌ها همچنان در HBO در حال تولید هستند.

او همچنین گفته رمانش درباره‌ی تاریخ تارگرین‌ها یعنی Fire & Blood «آتش و خون» دوباره وارد لیست ۱۰ فیلم پرفروش نیویورک شده، که ممکن است داستانش به یکی از سریال‌های جانشین مرتبط باشد. مارتین در ادامه گفته:

فیلمبرداری آن سریالی که قرار است آن را The Long Night «شب طولانی» خطاب نکنم اواخر امسال آغاز خواهد شد، و دو سریال دیگر فعلا در مرحله‌ی متن هستند، اما خیلی زود تولید آن‌ها آغاز خواهد شد. موضوع آن‌ها چیست؟ نمی‌توانم بگویم. اما شاید بعضی از شما یک نسخه از رمان Fire & Blood بخرید و به تئوری‌های خوبی برسید.

HBO قبلا به سریالی که قرار نیست The Long Night نامیده شود چراغ سبز داده، و وقایع آن ۱۰۰۰ سال قبل از Game of Thrones روایت می‌شود. نائومی واتس (Naomi Watts) و جاش وایت‌هاوس (Josh Whitehouse) در این سریال حضور دارند. اس.جی. کلارکسون (S.J. Clarkson) کارگردانی اپیزود پایلوت این سریال را برعهده دارد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.