تولید ریبوت فیلم ترسناک Hellraiser توسط نویسنده‌ی سه‌گانه‌ی Dark Knight

7 May 2019 - 16:00

دیوید اس. گویر (David S. Goyer) قرار است نویسندگی و تهیه‌کنندگی ریبوت فیلم Hellraiser «برپاخیزان جهنم» یکی از مشهورترین آثار استاد ژانر وحشت کلایو بارکر (Clive Barker) را برعهده داشته باشد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

فیلم Hellraiser محصول سال ۱۹۸۷ داستان یک زن خیانتکار را روایت می‌کرد که قصد داشت به معشوقش برای فرار از جهنم کمک کند. در این فیلم گروهی از شیاطین به نام سنوبایتس و مخصوصا یکی از آن‌ها به نام پین‌هد به مخاطبان معرفی شدند، شخصیت ترسناکی که توسط یک جعبه معمای عتیقه احضار می‌شد.

گویر بیشتر برای نوشتن فیلمنامه‌ی سه‌گانه‌ی The Dark Knight «شوالیه تاریکی» کریستوفر نولان (Christopher Nolan) و فیلم Man of Steel «مرد پولادین» شناخته می‌شود. تجربه‌های کارگردانی او شامل Blade: Trinity «تیغه: سه‌گانگی»، The Unborn «متولدنشده» و اپیزودهایی از سریال Da Vinci’s Demons «شیاطین داوینچی» می‌شوند.

گری باربر (Gary Barber) رئیس کمپانی اسپای‌گلس که تولید ریبوت Hellraiser را برعهده دارد، با بیان اینکه گویر بهترین شخص ممکن برای بازگویی داستان خلق‌شده توسط بارکر است گفته:

سالیان سال، داستان پیچیده و نوآورانه‌ی بارکر روح مخاطبان ژانر وحشت را تسخیر کرد.

گویر و کیث لوین (Keith Levine) تهیه‌کنندگی این ریبوت را برعهده دارند. کریس استون (Chris Stone) بر این پروژه نظارت می‌کند. گویر که شورانر سریال Foundation «بنیان» برای سرویس استریم اپل خواهد بود در بیانیه‌ای گفته است:

فرصت بازگویی داستان پین‌هد و سنوبایتس برای مخاطبان جدید کابوسی است که به واقعیت تبدیل می‌شود. من و گری متعهد هستیم داستانی تاریک و وحشتناک را روایت کنیم.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.