حضور بندیکت کامبربچ و الیزابت ماس در فیلم اقتباسی The Power of the Dog

7 May 2019 - 15:33

به گزارش سایت خبری ورایتی (Variety)، بندیکت کامبربچ (Benedict Cumberbatch)(فیلم دیگرش Avengers: Endgame (انتقام جویان: پایان بازی)) و الیزابت ماس (Elisabeth Moss) در The Power of the Dog (قدرت سگ) به اقتباس از رمانی نوشته توماس سویج (Thomas Savage) بازی خواهند کرد. در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

جین کامپیون (Jane Campion) بر اساس فیلم‌نامه‌ای اقتباسی به قلم خودش این فیلم را کارگردانی خواهد کرد. کتاب به روایت داستان دو برادر ثروتمند به نام‌‌های فیل بربانک (با بازی کامبربچ) و جورج بربانک از اهالی دهکده مونتانا می‌پردازد. فیل زیرک و ستمگر است در حالی که جورج زودرنج و آرام است. آن‌ها با هم مالک بزرگترین مزرعه دهکده شان هستند. وقتی‌که جورج مخفیانه با یک بیوه محلی به نام رز (با بازی ماس) ازدواج می‌کند، فیل که حسابی عصبانی شده است جنگی بی‌پایان را به راه می‌اندازد تا رز را با گرو نگه داشتن پسرش پیتر به نابودی بکشاند.

کمپیون در این‌باره گفت:

کتاب The Power of the Dog رمان باشکوهی است که واقعاً ارزش رفتن بر روی صحنه را دارد. داستان کتاب واقعاً مرا درگیر کرده است تا آن‌جا که نمی‌توانم لحظه‌ای از فکر کردن به آن رها شوم. مضامین مردانگی، حسرت، و خیانت همه با هم ترکیب فرح بخشی را تشکیل داده‌اند. به‌علاوه به ندرت داستانی پیدا می‌شود که در آن مضامین، پلات، و کاراکترها در حالی‌که به ابراز و شکوفایی یکدیگر کمک می‌کنند، تنش و کشش نیز ایجاد کنند. و پایان داستان نیز رضایت‌بخش و غافلگیرکننده است. اولین بار است که نقش اول کارم را یک بازیگر مرد ایفا می‌کند که البته هیجان انگیز است. فیل کاراکتر پیچیده و کاریزماتیکی است که به همسر جدید برادرش و پسر نوجوانش اعلام جنگ می‌کند.

کمپانی See-Saw Films، کمپانی Big Shell Films/Max Films و کمپانی Brightstar در پشت این پروژه قرار دارند. تانیا سگاتچیان (Tanya Seghatchian) از طرف کمپانی Brightstar به تهیه‌کنندگی فیلم خواهد پرداخت. و ایمایل شرمن (Emile Sherman) و ایان کانینگ (Iain Canning) هم امور مالی و فیزیکی مربوط به تولید را عهده‌دار هستند.

کمپانی BBC Films نیز در تهیه و تولید همکاری کرده است. و رز گارنت (Rose Garnett) از طرف کمپانی BBC Films، سیمون گیلیس (Simon Gillis) از طرف کمپانی See-Saw، و جان وودوارد (John Woodward) از طرف کمپانی Brightstar از تهیه‌کنندگان اجرایی پروژه هستند. فیلم The Power of the Dog در پایان امسال وارد فاز پیش‌تولید خود می‌شود.

منبع: ‌Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.