پیوستن پل جیاماتی به کارن گیلان در فیلم اکشن مهیج Gunpowder Milkshake

7 May 2019 - 18:30

پل جیاماتی (Paul Giamatti) بازیگر سریال Billions «میلیاردها» به گروه بازیگران پرستاره‌ی فیلم اکشن مهیج Gunpowder Milkshake پیوست. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

آرون کشالز (Aharon Keshales) و ناوت پاپوشادو (Navot Papushado) کارگردانی این فیلم را برعهده دارند، که در آن بازیگرانی از جمله کارن گیلان (Karen Gillan) بازیگر فیلم Avengers: Endgame «انتقام‌جویان: آخر بازی»، لینا هیدی (Lena Headey) بازیگر سریال Game of Thrones «بازی تاج و تخت» و آنجلا باست (Angela Bassett) بازیگر فیلم Black Panther «پلنگ سیاه» حضور دارند.

هنوز جزئیاتی از داستان فیلم مشخص نیست، اما این فیلم درباره‌ی گروه مادر و دختری قاتل با بازی هیدی و گیلان خواهد بود. بیشتر بازیگران فیلم زن هستند، اما جیاماتی یکی از بازیگران مرد فیلم است. نقش او به عنوان مردی توصیف شده که همه‌ی شخصیت‌های دیگر با او ارتباط دارند.

جیاماتی که برای بازی در فیلم Cinderella Man «مرد سیندرلایی» نامزد جایزه اسکار شد، سال گذشته برای بازی در نقش مقابل کاترین هان (Kathryn Hahn) در فیلم نتفلیکسی Private Life «زندگی شخصی» مورد تحسین قرار گرفت.

این بازیگر که در فیلم Jungle Cruise «جانگل کروز» با بازی دواین جانسون (Dwayne Johnson) هم حضور خواهد داشت، هم‌اکنون در حال بازی در نقش مقابل دیمین لوئیس (Damian Lewis) در سریال درام اقتصادی Billions است.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.