تولید فصل پنجم سریال Outlander آغاز شده است

8 May 2019 - 11:21

تولید فصل ۵ از سریال Outlander به طور رسمی آغاز، و جشن گرفته شده است. تلویزیون Starz یک ویدیو از پشت صحنه سریال منتشر کرده است، که در آن بازیگران و دست اندرکاران سریال، سخت مشغول کار هستند. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

فصل چهارم از این سریال، داستانی از سفر دکتر کلیر فریزر (Claire Fraser) که کایتریونا بالف (Caitriona Balfe) نقش او را بازی می‌کند است، که در قرن ۲۰ میلادی سفر می‌کند، به همراه همسرش جمی فریسر (Jamie Fraser)، که سم هوگان (Sam Heughan) نقش وی را بازی می‌کند و او از قرن ۱۸ است. آن‌ها سعی دارند که خانه‌ای برای خود در مستعمرات آمریکا بسازند. از آنجایی که کلیر و جمی در ناحیه‌ی خطرناک و خشن کارولینای شمالی زندگی مشترک خود را بنا کردند، علیرغم اطلاعات کلیر از انقلاب آمریکا، آنها باید با یک مشاور قابل اطمینان بریتانیایی گفتگو کنند. در این راه خانواده‌ی فریزر با دزدان دریایی و یک قاچاقچی به‌نام استفن یونت (Stephen Bonnet) که اد اسپیلرز (Ed Speleers) نقشش را بازی می‌کند، روبه‌رو می‌شوند.

در همین حال، در قرن بیستم همه چیز برای بریانا رندال (Brianna Randall) که سوفی اسکلتون (Sophie Skelton) نقش او را بازی می‌کند و دختر کلیر و جمی است، پیچیده شده است. راجر ویکفیلد (Roger Wakefield) که ریچارد رنکین (Richard Rankin) نقش او را بازی می‌کند، تاریخ‌دانی است که به کلیر که در جستجوی جمی در گذشته است، کمک می‌کند. زمانی که راجر و برانا در حال اثبات این هستند که والدین برانا در قرن ۱۸ با هم متحد شدند، یک کشف تکان دهنده باعث می‌شود که آن‌ها متوجه شوند که پاسخ سوالشان در درپای کلیر است.

سریال تلویزیونی Outlander، توسط رونالد دی مور (Ronald D. Moore)، ماریل دیویس (Maril Davis)، تونی گرافیا (Toni Graphia)، مت بی رابرتس (Matthew B. Roberts) و اندی هریس (Andy Harries) تهیه کنندگی اجرایی شده است. همچنین این سریال از کتاب Outlander از دیانا گابالدون (Diana Gabaldon) در هشت جلد، که چیزی حدود ۳۰ میلیون کپی در سراسر جهان داشته است و جزو کتاب‌های پر فروش نیویورک بوده است، الهام گرفته است. سریال تلویزیونی Outlander خود نیز موفقیت‌های زیادی با ژانرهای تاریخی، عشقی، علمی تخیلی و همچنین ماجراجویی‌های فوق‌العاده، در بین مخاطبان کسب کرده است.

سریال Outlander توسط  Tall Ship Productions، Story Mining، Supply Company و Left Bank Pictures با مشارکت Sony Pictures Television تولید شده است.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.