فیلم «لاک قرمز ٢» با محوریت موضوع اجتماعی ساخته می‌شود

7 May 2019 - 10:00

«لاک قرمز ٢» با محوریت معضلات اجتماعی و توجه به اهمیت خانواده به کارگردانی سیدجمال سیدحاتمی و تهیه‌کنندگی مشترک کامران مجیدی و احسان وحید تولید می‌شود.

به نقل از مشاور رسانه‌ای فیلم، پس از تولید فیلم سینمایی «لاک قرمز» به کارگردانی سیدجمال سیدحاتمی و حضور آن در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر، «لاک قرمز ٢» با قصه‌ای متفاوت‌تر و البته ترکیب بازیگران جدید به تهیه کنندگی مشترک کامران مجیدی و احسان وحید مقابل دوربین خواهد رفت.

در حال حاضر فیلمنامه «لاک قرمز ٢» توسط امیر عبدی در حال نگارش است و بلافاصله پس از پایان فیلمنامه و دریافت پروانه ساخت این اثر سینمایی، گروه وارد پیش تولید این اثر و انتخاب بازیگران خواهند شد.

قرار است در این فیلم بازیگران جدیدتری نسبت به نسخه اول آن به ایفای نقش بپردازند و ضمن معرفی یک چهره جدید به دنیای بازیگری، گروه تولید به فکر جذب چهره‌های شناخته شده سینما و تئاتر نیز هستند.

سیدجمال سیدحاتمی مجموعه تلویزیونی «محکومین» را نیز با نویسندگی امیر عبدی در کارنامه خود دارد و در حال حاضر مشغول تولید سری دوم این مجموعه است و بلافاصله پس از پایان آن اثر، وارد تولید سری دوم فیلم سینمایی «لاک قرمز» خواهد شد.

«لاک قرمز ٢» نیز با تکیه بر معضلات اجتماعی و خانوادگی تولید خواهد شد و لازم به ذکر است که سری اول این فیلم سینمایی نامزد دریافت جایزه بهترین کارگردانی و بهترین فیلم در بخش نگاه نو سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر شد.

منبع: مهر

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.