چرا صحنه بازی کاترین لنگفورد در Avengers: Endgame حذف شد؟

8 May 2019 - 12:00

وقتی مخاطبین به  تماشای Avengers: Endgame (انتقام‌جویان: پایان بازی) نشستند، یکی از بازیگران، کاترین لنگفورد (Katherine Langford)، هیچ جای فیلم دیده نشد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

در ماه اکتبر اعلام شد که ستاره سریال ۱۳ Reasons Why در سری چهارم انتقام‌جویان حضور دارد و حدس‌هایی درباره نقش او در فیلم زده شد. کتی بیشاپ؟ کیسی دختر مرد مورچه‌ای؟ مرگ؟ گویا او نقش دختر تونی استارک، مورگان استارک، را ایفا کرده است.

جو و آنتونی روسو (Joe and Anthony Russo) در پادکست Happy Sad Confuse اعلام کردند که آن‌ها صحنه‌ای از لنگفورد را فیلم‌برداری کرده‌اند که انعکاسی از صحنه انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت است که تانوس جوانی دخترش گامورا را بعد از پاک کردن نیمی از دنیا می‌بیند.

جو روسو در اینباره گفته:

فکر می‌کردیم تونی قرار است وارد ایستگاه متافیزیکی شود که تانوس وقتی بشکن زد، شد و ورژن جدیدی از دخترش در این ایستگاه نیاز بود. ما ابن را به مخاطبین نشان دادیم و خیلی براشون گیج‌کننده بود.

آنتونی روسو نیز اظهار داشت:

ما ارتباط احساسی با ورژن بزرگسال دخترش نداشتیم. اون سطح احساسی نبود برای همین ازش گذشتیم.

بنظر می‌رسد تونی استارک زندگی‌اش را با استفاده از Infinity Gauntlet برای کشتن تانوس و نوچه‌هایش فدا کرد و مورگان او را بخاطر ترک خانواده‌اش می‌بخشد.

جو روسو گفت:

دختر آینده او، او را می‌بخشد و برایش آرزوی آرامش می‌کند. این ایده توی سر ما افتاد اما چیزهای دیگه‌ای هم بودند که فیلم را پیچیده کردند.

برای برادران روسو، لحظات آخر تونی استارک در میان چالش‌برانگیزترین چیزهایی بودند که درست پیش رفتند. همانطور که قبلا هالیوود ریپورتر اعلام کرده بود، مرگ تونی استارک بخاطر احترام به مشارکت او با دنیای سینمایی مارول است.

آنتونی روسو اظهار داشته بود:

فکر می‌کنم دوانی احساسات پیچیده‌ای درباره سرنوشت تونی استارک داشت اما در آخر آن را پذیرفت.

در جلسه پرسش و پاسخ در واشینگتون دی‌سی، اعلام شد که خط آخر دوانی، “من مرد آهنی هستم” در فیلم‌برداری مجدد بعد از پیشنهاد آن توسط جف فورد (Jeff Ford) گنجانده شد.

منبع: هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.