مک‌کنزی فوی و کیت وینسلت به اقتباس Black Beauty پیوستند

8 May 2019 - 14:00

مک‌کنزی فوی (Mackenzie Foy) بازیگر فیلم‌های The Nutcracker و Four Realm و کیت وینسلت (Kate Winslet) بازیگر برنده اسکار، برای بازی در ریبوت جدید Black Beauty که براساس رمان پرفروش کلاسیک کودکان نوشته آما سول (Anna Sewell) است، قرارداد امضا کرده‌اند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

اشلی اویس (Ashley Avis) کارگردان این فیلم خواهد بود که فیلم‌نامه را از رمان سول اقتباس کرده و گفته شده شرح حال خود خیالی از اسب وحشی است. در تغییر چشمگیری در کتاب سول، Black Beauty اسب گاری است، در اقتباس جدید، اسب وحشی است که در دشت ویومینگ گرفتار شده است.

فوی نقش دختر ۱۷ ساله‌ای را ایفا خواهد کرد که ارتباطش با بلک بیوتی به او کمک می‌کند تا با مرگ والدینش کنار بیاید. وینسلت نیز صداپیشه فکرهای درون بلک بیوتی است.

جرمی بولت (Jeremy Bolt) و رابرت کالزر (Robert Kulzer) این فیلم را برای Constantin Film به همراه مارتین موسکویکز (Martin Moszkowicz) می‌سازند.

کمپانی Mister Smith Entertainment فروش جهانی فیلم را بر عهده خواهد داشت و این پروژه را به خریداران آن در کن معرفی می‌کند.

داستان Black Beauty بارها مورد اقتباس تلویزیونی و سینمایی قرار گرفته و اخیرا در سال ۱۹۹۴ با بازی شان بین (Sean Bean) و دیوید تولیس (David Thewlis) و صداپیشگی الن کامینگ (Alan Cumming) اکران شد.

منبع: هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.