احتمال پیوستن ریچارد مدن بازیگر Game of Thrones به فیلم مارولی The Eternals

8 May 2019 - 14:30

ریچارد مدن (Richard Madden) در حال مذاکره برای پیوستن به فیلم مارولی  The Eternals «جاودان‌ها» است. این بازیگر سریال Game of Thrones «بازی تاج و تخت» نقش ایکاریس عضوی از گروه جاودان‌ها را بازی خواهد کرد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

مدن در صورت توافق با مارول به آنجلینا جولی (Angelina Jolie) و کمیل نانجیانی (Kumail Nanjiani) در این فیلم خواهد پیوست. کلوئی ژائو (Chloe Zhao) کارگردانی فیلم را برعهده دارد.

فیلم The Eternals براساس کامیک‌های نوشته شده توسط جک کربی (Jack Kirby)، درباره‌ی موجوداتی ابرقهرمانی و تقریبا نامیرا که با نام جاودان‌ها شناخته می‌شوند و موجوداتی هیولایی با نام منحرفان (Deviants) خلق شده توسط موجوداتی کیهانی به نام سلستیال‌ها است.

با اینکه جزئیاتی از داستان فیلم اعلام نشده، اما منابع خبر داده‌اند که هسته‌ی اصلی فیلم یک داستان عاشقانه بین ایکاریس، مردی پر از انرژی کیهانی و سرسی است که از زندگی میان آدم‌ها لذت می‌برد.

ژائو که قبلا فیلم مستقل و تحسین شده‌ی The Rider «سوارکار» را ساخته، کارگردانی این فیلم را براساس فیلمنامه‌ای از متیو و رایان فیرپو (Matthew and Ryan Firpo) برعهده دارد.

مدن که با بازی در نقش راب استارک در سریال Game of Thrones مشهور شد، به تازگی برای بازی در سریال The Bodyguard «محافظ» برنده‌ی جایزه گلدن گلوب شد. او به زودی در فیلم بیوگرافی Rocketman «راکت‌من» درباره‌ی التون جان (Elton John) دیده خواهد شد.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.