همبازی شدن کریس همسورث و تیفانی هدیش در اکشن کمدی Down Under Cover

8 May 2019 - 15:00

کریس همسورث (Chris Hemsworth) بازیگر فیلم Avengers: Endgame «انتقام‌جویان: آخر بازی» و تیفانی هدیش (Tiffany Haddish) در فیلم اکشن کمدی Down Under Cover با موضوع دو همکار پلیس مخفی با یکدیگر همبازی شدند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

در این فیلم به نویسندگی پیتر هور (Peter Hoare)، کریس همسورث نقش یک پلیس مخفی را بازی می‌کند که می‌خواهد چندین سرقت از کازینو را بررسی کند که چند مرد رقصنده مظنونین اصلی آن به شمار می‌روند. هدیش هم نقش یک کارآگاه تنها را بازی می‌کند که حین بازرسی از این جرم، با شخصیت همسورث روبرو می‌شود.

همسورث همچنین قرار است در یک فیلم بیوگرافی نقش هالک هوگان کشتی‌گیر مشهور را بازی کند. فیلم Men in Black: International «مردان سیاهپوش: بین‌المللی» با بازی او هم در تاریخ ۱۴ ژوئن (۲۴ خرداد) اکران خواهد شد.

هدیش که پس از بازی در فیلم کمدی Girls Trip «سفر دخترانه» به شهرت رسید، به تازگی صداپیشگی شخصیت ملکه واتوروانابی در انیمیشن The Lego Movie 2: The Second Part «فیلم لگو ۲: بخش دوم» را برعهده داشته است. پروژه‌های آینده‌ی او شامل درام مافیایی The Kitchen «کیچن» با بازی ملیسا مک‌کارتی، انیمیشن The Secret Life of Pets 2 «زندگی پنهان حیوانات خانگی ۲» و کمدی Limited Partners «شرکای محدود» با بازی رُز بیرن (Rose Byrne) و سلما هایک (Salma Hayek) هستند.

منبع: Hollywood Reporter

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.