نمایی از آشفتگی بازار در پوستر و تی‌وی اسپات های فیلم جدید Aladdin

8 May 2019 - 15:00

کمپانی والت دیزنی پیکچرز (Walt Disney Pictures) پوستر سه بعدی جدیدی را برای فیلم لایو-اکشن جدیدش به نام Aladdin (علاءالدین) منتشر کرده است که پسر ساده و خیابانی فیلم یعنی علاءالدین و یاسمین را در حالی‌که باعث بی‌نظمی و آشفتگی در بازار شده‌اند را به تصویر می‌کشد. شما می‌توانید این پوستر را به صورت کامل به همراه دو اسپات تلویزیونی جدید که صحنه‌هایی از بازار را به تصویر می‌کشند، در قسمت زیر مشاهده کنید. در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

ویل اسمیت (Will Smith) که تا به حال دو بار نامزد دریافت جایزه اسکار شده است، در این فیلم در نقش جنی ظاهر می‌شود. و منا مسعود (Mena Massoud) نیز نقش علاءالدین را ایفا می‌کند، کاراکتر ساده و بیچاره اما دوست‌داشتنی فیلم که دلباخته دختر سلطان شده است. نآومی اسکات (Naomi Scott) هم نقش شاهزاده یاسمین، دختر زیبای سلطان، را ایفا می‌کند که می‌خواهد در زندگی با جعفر (با بازی ماروان کنزاری (Marwan Kenzari)) عقاید خودش را داشته باشد. جعفر جادوگر بدجنسی است که می‌خواهد با یک نقشه شرورانه سلطان را از تخت سلطنت بلند کرده و خودش را حاکم شهر آگرابا کند.

در این فیلم بازیگران دیگری هم‌چون نوید نگهبان (Navid Negahban) در نقش سلطان، نسیم پدراد (Nasim Pedrad) در نقش دالیا، بیلی مگنوسن (Billy Magnussen) در نقش شاهزاده آندرز، و نومان آکار (Numan Acar) در نقش حکیم: دست راست جعفر و رئیس نگهبانان قصر، حضور دارند. به علاوه آلان تودیک (Alan Tudyk) هم برای صداپیشگی کاراکتر ایاگو: طوطی وردست جعفر، به این تیم پیوسته است.

فیلم Aladdin را گای ریچی (Guy Ritchie) کارگردانی می‌کند و فیلم‌نامه آن را نیز جان آگوست (John August) بر اساس فیلم انیمیشن Aladdin که در سال ۱۹۹۲ ساخته شد و هم‌چنین داستان های One Thosand and One Nights (هزار و یک شب) نوشته است. دان لین (Dan Lin) تهیه‌کننده فیلم است، و مارس پلات (Marc Platt)، جوناتان ایریچ (Jonathan Eirich)، و کوین دوولنوی (Kevin De La Noy) هم از تهیه‌کنندگان اجرایی هستند. آلان منکن (Alan Manken): آهنگسازی که هشت بار موفق به دریافت جایزه اسکار شده است، به ساختن موسیقی متن فیلم می‌پردازد؛ که ضبط جدیدی است از آهنگ های اورجینال ساخته شده توسط منکن، هووارد آشمن (Howard Ashman)، و تیم رایس (Tim Rice) به اضافه‌ی دو آهنگ جدید دیگر که باز هم ساخته خود منکن، بنجی پاسک (Benji Pasek)، و جاستین پاول (Justin Paul) است.

فیلم انیمیشن Aladdin، محصول سال ۱۹۹۲، نامزد دریافت پنج جایزه اسکار شد که از این میان برنده دو تا از آن‌ها شد: یکی برای بهترین موسیقی متن اورجینال و دیگری برای بهترین تصنیف اورجینال. این فیلم را ران کلمنتز (Ron Clements) و جان ماسکر (John Masker) کارگردانی کردند، که پیش از آن هم فیلم The Little Marmaid (پری دریایی کوچک) را کارگردانی کرده بودند. پس از آن هم به ساخت فیلم‌های کلاسیک دیگری برای دیزنی از جمله Hercules (هرکول ها)، Treasure Planet (سیاره گنج)، The Princess and the Frog (شاهزاده و قورباغه)، و Moana (موآنا) ادامه دادند. در این فیلم رابین ویلیامز (Robin Williams) در نقش جنی، اسکات وینگر (Scott Weinger) در نقش علاءالدین، جوناتان فریمن (Jonathan Freeman) در نقش جعفر، لیندا لارکین (Linda Larkin) در نقش شاهزاده یاسمین، فرانک ولکر (Frank Welker) در نقش آبو: میمون علاءالدین، دوگلاس سیل (Duglas Seale) در نقش سلطان، و گیلبرت گاتفراید (Gilbert Gottfried) در نقش ایاگو نقش‌آفرینی کردند.

فیلم جدید Aladdin در ۲۴ ماه مه اکران خواهد شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.