دیزنی تاریخ اکران سه‌گانه‌ی جدید Star Wars را اعلام کرد

8 May 2019 - 15:30

آیا تصور کرده‌اید چون فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker «جنگ ستارگان: خیزش اسکای‌واکر» پایانی بر داستان خانواده‌ی اسکای‌واکر است، کار دیزنی (Disney) با کهکشان خیلی دور تمام شده است؟ خیر. دیزنی به تازگی تاریخ اکران فیلم‌های آینده‌ی خودش تا سال ۲۰۲۷ را اعلام کرده که شامل یک سه‌گانه‌ی جدید Star Wars هم می‌شود. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

سه فیلم این سه‌گانه‌ی جدید قرار است در تاریخ‌های ۱۲ دسامبر ۲۰۲۲ (۲۱ آذر ۱۴۰۱)، ۲۰ دسامبر ۲۰۲۴ (۳۰ آذر ۱۴۰۳) و ۱۸ دسامبر ۲۰۲۶ (۲۷ آذر ۱۴۰۵) اکران شوند. این یعنی به مدت هفت سال پشت سرهم در ماه دسامبر قرار است بین دنیاهای جنگ ستارگان و پاندورا جابجا شویم،‌ چون در سال‌های ۲۰۲۱، ۲۰۲۳، ۲۰۲۵ و ۲۰۲۷ هم شاهد فیلم‌های بعدی Avatar «آواتار» خواهیم بود.

اینکه این سه‌گانه‌ی جدید Star Wars درباره‌ی چیست هنوز مشخص نیست. شاید هم آن‌ها سه فیلم مستقل و جداگانه در دنیای جنگ ستارگان باشند، اما پس از شکست فیلم Solo: A Star Wars Story «سولو: داستانی از جنگ ستارگان» در باکس آفیس، به نظر نمی‌آید دیزنی بخواهد آن اشتباه را تکرار کند.

دیزنی در حال حاضر دو سه‌گانه‌ی مجزای Star Wars در دست تولید دارد. یکی از آن‌ها توسط رایان جانسون (Rian Johnson) کارگردان فیلم The Last Jedi «آخرین جدای» ساخته خواهد شد، که آخرین خبر درباره‌ی آن فوریه گذشته مبنی بر این اعلام شد که جانسون هنوز در حال کار روی سه‌گانه‌ است. جانسون که قرار است نویسندگی و کارگردانی اولین فیلم از این سه‌گانه‌ را برعهده داشته باشد، هم‌اکنون در مراحل پس از تولید فیلم معمایی Knives Out «چاقوها بیرون» به سرمی‌برد.

گزینه‌ی دیگر سه‌گانه‌ای است که توسط دیوید بنیاف (David Benioff) و دی.بی. وایس (D.B. Weiss) سازندگان سریال فانتزی Game of Thrones «بازی تاج و تخت» ساخته خواهد شد. سه‌گانه‌ی بنیاف و وایس سال گذشته معرفی شد، اما خبر خاصی در مورد آن اعلام نشده چون آن‌ها در حال کار روی فصل پایانی Game of Thrones بوده‌اند. البته کتلین کندی (Kathleen Kennedy) رئیس کمپانی لوکاس‌فیلم گفته بود بنیاف و وایس در حال همکاری با جانسون هستند تا نه تنها یک سه‌گانه، بلکه دهه‌ی آینده‌ی دنیای جنگ ستارگان را شکل دهند.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.