نقش‌آفرینی گای پیرس و بن کینگزلی در فیلم اکشن Long Gone Heroes

8 May 2019 - 17:30

گای پیرس (Guy Pearce) و بن کینگزلی (Ben Kingsley) در فیلم اکشن سیاسی Long Gone Heroes (قهرمان‌های خیلی وقت پیش)، نخستین فیلم سینمایی سانتیاگو مانز مورنو (Santiago Manes Moreno) نقش‌آفرینی خواهند کرد. در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

مورنو این فیلم را بر اساس فیلم‌نامه‌ای به قلم خودش کارگردانی خواهد کرد. این فیلم در مورد استخدام سربازی از نیروهای ویژه است که کشور و مذهب را ترک کرده است و امیدش را نیز از دست داده است. او را برمی‌گردانند تا در طی ماموریتی به دنبال یک گزارشگر زن در یک منطقه جنگی برود که در یک جنجال سیاسی گرفتار شده است. در تمام این مدت، دوستان سابق این سرباز در حال تعقیب او می‌باشند.

آینس مونجیل ایچاندی (Ines Mongil-Echandi)، مورنو، و نولی مولاکوک (Noli Mollakuqe) از طرف کمپانی ۷۰ne7 Films به همراه جیسون مورینگ (Jason Moring)، استنلی پریچاتی (Stanley Preschutti)، و مارک پادیلا (Mark Padilla) از طرف کمپانی Double Dutch International از تهیه‌کنندگان فیلم هستند. و جی فراگوس (Jay Fragus) هم تهیه‌کننده اجرایی است.

کمپانی DDI فروش بین‌المللی فیلم را مدیریت می‌کند و پروژه را در جشنواره فیلم کن در هفته آینده به خریداران معرفی می‌نماید. لیست فیلم‌های این کمپانی در جشنواره کن عبارت‌اند از: یک کمدی خانوادگی به نام Think Like a Dog (مثل یک سگ فکر کن) با بازی جاش دوهامل (Josh Duhamel) و مگان فاکس (Megan Fox)، یک تریلر اکشن به نام Doorman (دربان) با بازی روبی رز (Ruby Rose) و جین رنو (Jean Reno)، و یک کمدی اسرارآمیز به نام Sometimes Always Never (گاهی همیشه هرگز) با هنرپیشگی بیل نایی (Bill Nighy).

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.