در کلیپ جدید Spider-Man: Far From Home، مرد عنکبوتی چیز بیشتری از تمامی دنیاها می‌فهمد

8 May 2019 - 20:30

در طول مصاحبه The Ellen Show، بازیگر نامزد اسکار، جیک جیلنهال (Jake Gyllenhaal) اولین کلیپ رسمی فیلم بسیار مورد انتظار سونی پیکچرز و استودیو مارول، Spider-Man: Far From Home (مرد عنکبوتی: دور از خانه) را نشان داد. این کلیپ کوانتین بک/میستریو با بازی جلینهال را در حال معرفی تمامی دنیاها به پیتر نشان می‌دهد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

به دنبال حوادث رخ داده در انتقام‌جویان: پایان بازی، مرد عنکبوتی با خطرات جدیدی در دنیایی که برای همیشه تغییر کرده، مواجه می‌شود.

بازیگران مرد عنکبوتی: دور از خانه عبارتند از: تام هالند (Tom Holland) در نقش اسپایدرمن، زندایا (Zendaya) و ماریسا تومی (Marisa Tomei) در نقش ام‌جی و خاله می، جیک جیلنهال (Jake Gyllenhaal) در نقش میستریو و مایکل کیتون (Michael Keaton) در نقش آدریان تومز. جی.بی اسموف (J.B. Smoove) و نومان آکار (Numan Acar) در نقش دیمیتری به این پروژه اضافه شدند. طبق گزارشات صورت گرفته، کوبی اسمالدرز (Cobie Smulders) و ساموئل ال جکسون (Samuel L. Jackson) نیز در نقش‌های مامورین شیلد، ماریا هیل و نیک فیوری در این فیلم ایفای نقش خواهند کرد.

جان واتس (Jon Watts) کارگردان فیلم و کریس مک‌کنا (Chris McKenna) و اریک سامرز (Erik Sommers) نویسندگان این سری هستند. این فیلم ۲ ژوئیه ۲۰۱۹ (۱۱ تیر ۹۸) روی پرده نقره‌ای می‌رود.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.