تریلر Spider-Man: Far From Home پربیننده‌ترین تریلر استودیوی سونی شد

8 May 2019 - 21:30

به نظر می‌آید مخاطبان سینما هنوز از ژانر ابرقهرمانی خسته نشده‌اند، چون تریلر فیلم Spider-Man: Far From Home «مرد عنکبوتی: دور از خانه» محصول مشترک سونی (Sony) و مارول (Marvel) طی ۲۴ ساعت توسط ۱۳۵ میلیون بیننده دیده شد که این برای استودیوی سونی یک رکورد به حساب می‌آید. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

جالب است بدانید که تریلر جدید این فیلم رکورد تریلر قبلی همین فیلم را با ‍۱۳۰ میلیون بیننده زد، در حالی که تریلر فیلم قبلی این فرنچایز یعنی Spider-Man: Homecoming «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» با ۱۱۶ میلیون بیننده در سال ۲۰۱۷ در جایگاه سوم این لیست قرار دارد. Far From Home همچنین رسانه‌های اجتماعی را با ۱.۵ میلیون پست در ۲۴ ساعت تسخیر کرد.

پس از وقایع Avengers: Endgame «انتقام‌جویان: آخر بازی»، مرد عنکبوتی باید برای رویارویی با تهدیدات جدید در دنیایی که برای همیشه تغییر کرده آماده شود.

در فیلم Spider-Man: Far From Home بازیگرانی از جمله تام هالند (Tom Holland) در نقش مرد عنکبوتی، زندیا (Zendaya) در نقش ام‌جی، جیکوب باتالون (Jacob Batalon) در نقش ند، ماریسا تومی (Marisa Tomei) در نقش زن‌عمو می، جیک جیلنهال (Jake Gyllenhaal) در نقش میستریو، نومان آکار (Numan Acar) در نقش دیمیتری و جی.بی. اسموو (J.B. Smoove) حضور دارند. بازیگران ثابت دنیای سینمایی مارول یعنی ساموئل ال جکسون (Samuel L. Jackson) در نقش نیک فیوری و کوبی اسمالدرز (Cobie Smulders) در نقش ماریا هیل هم در این فیلم حضور دارند.

Spider-Man: Far From Home به کارگردانی جان واتس (Jon Watts) و نویسندگی کریس مک‌کنا (Chris McKenna) و اریک سامرز (Erik Sommers) در تاریخ ۲ ژوئیه (۱۱ تیر) اکران خواهد شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.