کلیپ جدید فیلم Brightburn: سوپربوی شیطانی یک گارسون را می‌ترساند

9 May 2019 - 09:00

سونی پیکچرز اولین کلیپ از فیلم Brightburn «برایت‌برن» را منتشر کرد. این فیلم به تهیه‌کنندگی جیمز گان (James Gunn) و کارگردانی دیوید یارووسکی (David Yarovesky) داستان اریجین سوپرمن را بازگو می‌کند، اما به جای اینکه این بچه‌ی بیگانه به یک قهرمان تبدیل شود، به یک شرور با قدرت‌های ابرقهرمانی تبدیل می‌شود. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

در این کلیپ می‌بینید که یارووسکی چطور می‌خواهد با رویکردی شبیه فیلم‌های اسلشر، در فیلمش تنش به وجود بیاورد، انگار یک ابرقهرمان وارد فیلم Friday the 13th «جمعه سیزدهم» شده است. همچنین ظرافت‌های جالبی در صحنه وجود دارند، مثلا اینکه گارسون بیچاره یک چشمش آسیب می‌بیند تا نماهای اول شخص او به رنگ قرمز نمایش داده شوند.

با تماشای این صحنه، به این فکر کردم که آیا این فیلم تم مخصوص خودش را دارد، یا فقط یک تقلید تمام‌عیار است. بله اگر سوپرمن به سمت شرارت کشیده می‌شد اتفاقات خیلی بدی می‌افتاد، اما داستان سوپرمن این نیست. داستان سوپرمن قرار است برای مهاجران الهام‌بخش باشد. او از زادگاهش که نابود شده به اینجا آمده و چون آمریکایی‌ها از او به خوبی استقبال کرده‌اند، او هم به آن‌ها خدمت کرده است. دوست ندارم Brightburn فقط به این دلیل که شخصیت اصلی آن شرور است داستانی ضدمهاجرتی باشد، اما همچنین به این فکر می‌کنم که آیا اصلا قرار است با داستان منحصر به فردی روبرو باشیم یا فقط شاهد یک تقلید خواهیم بود.

فیلم Brightburn با بازی الیزابت بنکس (Elizabeth Banks)، دیوید دنمن (David Denman)، جکسون ای. دان (Jackson A. Dunn)، مت جونز (Matt Jones) و مردیث هگنر (Meredith Hagner) در تاریخ ۲۴ مه (۳ خرداد) اکران خواهد شد.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.