مل گیبسون نقش بابا نوئل را در فیلم Fatman بازی خواهد کرد

10 May 2019 - 02:28

مل گیبسون (Mel Gibson) قرار است نقش بابا نوئل را در کمدی Fatman «مرد چاق» بازی کند. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

این فیلم درباره‌ی یک بچه‌ی خرابکار است، که به یک قاتل، پولی برای کشتن یکی از ساکنان مشهور ناحیه‌ی Lapland پرداخت می‌کند. این فیلم توسط ایان و اسهون نلمز (Ian and Eshom Nelms) کارگردانی شده است، که این دو تهیه‌کننده‌ی فیلم‌هایی مانند Small Town Crime «جنایت در شهری کوچک»، Lost on Purpose «گم شدن در هدف» و  Waffle Street هستند و فیلم‌نامه خود را به اجرا درمی‌اورند. این فیلم توسط برندون جیمز (Brandon James) از Rough House، نادین د بروس (Nadine de Barros) از Fortitude و لیزا ولووسکی (Lisa Wolofsky) از Skywolf تهیه خواهد شد.

“نادین د بروس در مصاحبه‌ای گفته است:

من بسیار هیجان‌زده هستم که قرار است، با برادران فوق‌العاده با استعداد نلمز، که ترتیب یک فیلم‌نامه‌ی منحصر به فرد و بسیار سرگرم‌کننده را دادند، کار کنم. همچنین او اضافه کرد، مل گیبسون یک انتخاب بسیار عالی برای نقش کریس کرینگل (Kris Kringle) و من مانند او را قبلا هرگز ندیده بودم. من نمی‌توانم بیشتر از این برای این فیلم کمدی که راجع به کریسمس است منتظر و هیجان‌زده بمانم.

برنامه‌ریزی شده است که این فیلم در سال ۲۰۲۰ در کانادا منتشر گردد. Fatman داستانی از یک بابا نوئل خشن و بی‌دین است، که در حال مبارزه برای جلوگیری از افت، کسب کارش است. در حالی که بیلی (Billy) یک پسر باهوش و ۱۲ ساله شخصی را برای کشتنش، استخدام می‌کند.

برادران نلمز گفته‌اند:

داستان این بابا نوئل سرکش، فیلمی است که ما مدت‌ها برای ساختنش، در کنار همکاران پر شوق و اشتیاقمان از Rough House و Fortitude هیجان‌زده هستیم.

از تهیه‌کنندگان اجرایی فیلم هم می‌توان به همکاران جیمز از Rough House، دیوید گوردون گرید (David Gordon Green)، دنی مک‌برید (Danny McBride) و جودی هیل (Jody Hill) اشاره کرد.

منبع: HollywoodReporter

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.