نقش‌آفرینی ژولیت بینوچ در فیلم اقتباسی Camino Real به کارگردانی اتان هاوک

9 May 2019 - 13:32

ژولیت بینوچ (Juliette Binoche) در فیلمی به کارگردانی اتان هاوک (Ethan Hawke) و تهیه‌کنندگی کمپانی فیلم‌سازی Passage Pictures نقش‌آفرینی خواهد کرد. اتان هاوک این فیلم را به اقتباس از نمایش‌نامه Camino Real (کامینو ریل) که توسط تنس ویلیامز (Tennessee Williams) در سال ۱۹۵۳ نوشته شد، خواهد ساخت. در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

هاوک قبلا در اجرای تئاتر این نمایش‌نامه در فستیوال تئاتر ویلیامزتاون (Williamstown Theater Festival) بازی کرده بود، و در فیلمی که اکنون می‌سازد، یک شهر سورئال و دور افتاده با آب و هوای گرمسیری را به تصویر خواهد کشاند که در آن کاراکترها با روایت رویاگونه و لذت بخشی از عشق و رقصی خنده‌دار زندگی را می‌گذرانند.

فیلم برداری این فیلم در سال ۲۰۲۰ در ریودوژانریو کلید خواهد خورد. یوری سینگر (Uri Singer) از عوامل کمپانی Passage Pictures در این‌باره گفت:

وقتی که اتان ایده‌اش برای ساخت چنین فیلم اقتباسی برجسته و بلندپروازانه ای را با من در میان گذاشت، بی‌درنگ از همکاری با او هیجان زده شدم، و معتقدم که ریو بهترین مکان برای فیلم‌برداری این فیلم خواهد بود. بی‌صبرانه منتظر تماشای این فیلم برجسته و بی‌نظیر هستم.

نویسنده و آهنگسازی به نام شلبی گاینس (Shelby Gaines) در این پروژه اقتباسی با هاوک همکاری می‌کند. به علاوه، سینگر و هاوک قبلاً درفیلم Tesla in New York (تسلا در نیویورک) ساخته مایکل آلمریدا (Michael Almereyda) نیز با هم کار کرده بودند، و در واقع هاوک در این فیلم در کنار بازیگرانی مثل ایو هوسون (Eve Hewson) و کایل مکلاچلان (Kyle MacLachlan) نقش نیکولا تسلا را ایفا می‌کرد.

سینگر، ماریو پیکسوتو (Mario Peixoto)، ریان هاوک (Ryan Hawke)، و جان اسلاس (John Sloss) از تهیه‌کنندگان فیلم به شمار می‌روند.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.